سایا خودرو اعلام میدارد در حال حاضر امکان فروش به کلیه هموطنان عزیز در سرتاسر ایران فراهم میباشد
خریدی متفاوت، فرصت بینظیر برای خرید خودرو دلخواه
خط ویژه واحد فروش: 02171333133

فروش اقساطی فردا موتورز

در حال نمایش 4 نتیجه

بیش از نیم قرن از صنعت خودروسازی در کشورمان می‌گذرد و اگرچه همواره متقاضیان خرید خودرو از بازار کم‌تنوع شکایت دارند، اما خودروسازان، مونتاژکنندگان و واردکنندگان بسیاری در تلاش هستند تا بتوانند محصولات تولیدی یا وارداتی خود را هر چه بیشتر به سلیقه مشتریان نزدیک کنند و موفقیت‌های ریز و درشتی را نصیب برند خود سازند. اصلا عجیب نیست اگر شما بیشتر از اینکه به دنبال طرح‌های فروش اقساطی فردا موتور بگردید، در جستجوی عناوین فروش ویژه ایران خودرو یا سایپا باشید، چراکه بخش قابل توجهی از بازار خودرو در تصرف دو خودروساز بزرگ کشورمان است.

با این وجود به ویژه در دهه اخیر کمپانی‌هایی نظیر بهمن موتور یا کرمان موتور توانستند با واردات و مونتاژ محصولات جذاب، نقش خود را در بازار خودرو پررنگ کنند و شاید همین عامل، انگیزه‌ای شد تا فردا موتور هم اقدام به واردات و مونتاژ خودروهای پرطرفدار چینی کند. اگر شما هم یکی از علاقمندان به خودروهای وارداتی توسط این کمپانی به‌شمار می‌روید و مترصد فرصتی برای شرکت در طرح فروش اقساطی فردا موتور هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

فردا موتورز

تاریخچه فعالیت فردا موتور

فردا موتور که یک دهه است فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز کرده است، در ابتدای مسیر تولید، مونتاژ و واردات به‌سراغ اولین و بزرگترین خودروساز ایرانی رفت تا قدم اول را محکم بردارد. این همکاری سر گرفت و ایران خودرو ابتدا سمند و بعدها پژو پارس را به فردا موتور سپرد تا در کارخانه استان سمنان روی خط تولید برود. سمند و پارس که در همه ادوار توانسته بودند آمار فروش اقساطی خودرو های داخلی را ارتقا دهند، این بار هم در نبود رقبای قَدَر با استقبال خوبی مواجه شدند. اما فردا موتور تصمیم گرفته بود یک قدم بزرگتر بردارد. به‌همین دلیل در سال 96 در همکاری مشترک با سایک موتور چین، خودرو ام جی RX5 را عرضه کرد، اما تحریم‌ها شدت گرفت و شرکت چینی از ایران رفت.

بعد از این همکاری نیمه کاره، فردا موتور به سراغ دانگ فنگ رفت و توانست چندین خودرو را وارد و مونتاژ کند و به این ترتیب سر زبان‌ها بیفتد. محبوبیت این محصولات و درخواست‌های مکرر کاربران سبب شد تا ما در سایا خودرو نیز بستری برای خرید اقساطی فردا موتورز فراهم کنیم. در ادامه مطلب در این باره بیشتر سخن خواهیم گفت.

با کلیک بر روی لینک درباره فروش اقساطی پارس خودرو بخوانید.

چگونه برای ثبت نام فردا موتورز اقدام کنیم؟

چنانچه قصد ثبت نام فردا موتورز در سایا خودرو را دارید، کافی است در ساعات کاری با مراکز فروش ما تماس بگیرید. کارشناسان مجموعه اطلاعات کامل در مورد مدارک مورد نیاز و زمان عقد قرارداد را به شما ارائه خواهند داد. ضمنا می‌توانید از مشاوره رایگان آن‌ها نیز استفاده کنید.

شرایط فروش فردا موتور ۱۴۰۱

سایا خودرو شرایط فروش فردا موتور ۱۴۰۱ را با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه و اوضاع معیشتی قاطبه مردم بسیار منعطف در نظر گرفته است. بنابراین این امکان برای شما علاقمندان به محصولات کمپانی فردا موتور، مهیاست تا با حداقل پیش پرداخت، تحویل فوری، اقساط بلند مدت، تعیین اقساط بر اساس توان مالی خریدار، ثبت سند به نام مشتری به‌اندازه مبلغ پیش پرداخت و تنظیم قراردادهای شفاف در طرح‌های فروش اقساطی فردا موتورز شرکت کنید. قیمت محصولات در طرح‌های اقساطی منصفانه و واقعی است و حاشیه سود در نظر گرفته شده کاملا منطبق با عرف بازار خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط فروش اقساطی خودرو از سایا خودرو کلیک کنید.

شرایط فروش اقساطی فردا موتورز از سوی کمپانی چه زمانی اعلام خواهد شد؟

لازم است بدانید که فردا موتور هم مانند دیگر شرکت‌های خودروساز، مونتاژکننده و واردکننده، هیچ طرحی برای عرضه اقساطی ندارد و این کمپانی نیز نظیر دیگر بزرگان این عرصه تنها از طریق فروش فوق‌العاده و پیش فروش فردا موتورز اقدام به واگذاری محصولات خود می‌کند. بر این اساس اگر قصد دارید منتظر بمانید تا از طریق کمپانی قسطی بخرید، صراحتا باید به شما بگوییم که اصلا مشخص نیست چنین اتفاقی بیفتد یا نه، زیرا هیچ کدام از مدیران فروش این شرکت درباره عرضه اقساطی مصاحبه و گفتگویی انجام نداده و خبری در این رابطه منتشر نشده است. با این حال برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی فردا موتورز سایا خودرو می‌توانید با مراکز فروش مجموعه ما تماس بگیرید.

آیا سایا خودرو فروش اقساطی فردا موتورز باتحویل فوری را در دستور کار دارد؟

اگر نگران زمان تحویل ماشین مورد علاقه‌تان برای شرکت در طرح فروش فردا موتورز سایا خودرو هستید، باید به شما نوید بدهیم که نیازی به نگرانی و دغدغه در این زمینه نیست. ما به‌خوبی درک می‌کنیم که برخی از شما ماشین زیر پایتان را فروخته‌اید تا هزینه پیش پرداخت را مهیا کنید و برخی دیگر تمام موجودی حساب خود را خالی کرده‌اید، به‌همین دلیل فروش اقساطی فردا موتورز باتحویل فوری در سایا خودرو همراه خواهد بود.

برای استفاده از شرایط فروش اقساطی فردا موتور سایا خودرو چقدر سرمایه لازم است؟

ما در سایا خودرو شرایط فروش اقساطی فردا موتور را به‌گونه‌ای در نظر گرفته‌ایم که همه افراد با هر سطح درآمدی بتوانند در آن شرکت کنند، بر این اساس امکان خرید خودرو با کمترین پیش پرداخت را نیز فراهم کرده‌ایم. بنابراین متقاضیان خرید قسطی می‌توانند با حداقل سرمایه صاحب یک خودرو مدرن و زیبا شوند.

برای اطلاع از شرايط فروش فردا موتورز سایا خودرو چه زمانی اقدام کنیم؟

تجربه خرید در کشور ما ثابت کرده است که هر چقدر زودتر اقدام کنیم، بیشتر سود کرده‌ایم! این موضوع فقط مختص خودرو نیست، بلکه از اقلام خوراکی گرفته تا پوشاک تا بازار مسکن و مستغلات را نیز در برمی‌گیرد. بنابراین چنانچه قصد دارید با اطلاع از شرايط فروش فردا موتورز سایا خودرو در این طرح شرکت کنید، هم‌اکنون اقدام کنید.

سایا خودرو در طرح فروش فردا موتور چه خودروهایی را به صورت اقساطی عرضه می‌کند؟

ما در سایا خودرو در قالب طرح فروش فردا موتور اقدام به عرضه محبوب‌ترین خودروهای این کمپانی کرده‌ایم. برخی از مزایای این خودروهای جذاب و محبوب را در ادامه آورده‌ایم:

فروش اقساطی FC T5

با شرکت در طرح فروش اقساطی FC T5 صاحب خودرویی با ظاهر زیبا و قابل قبول، کابین جادار، سواری نرم و امکانات رفاهی متعدد خواهید شد. امکان خرید قسطی این خودرو هم اکنون از سوی مجموعه ما فراهم شده است.

ماشین FC T5

فروش اقساطی FMC SUBA M4

این ون خانوادگی دانگ فنگ با کابین هفت نفره و امکانات رفاهی رنگارنگ و ظاهر جذاب و دیدنی‌اش، یک گزینه عالی است. برای شرکت در طرح فروش اقساطی FMC SUBA M4 کافی است با مراکز فروش ما تماس بگیرید.

ماشین FMC SUBA M4

فروش اقساطی FMC 511

چانگان آلسوین یا همان FMC 511 اگرچه پر است از امکانات رفاهی و ظاهر و کابین مدرنی هم دارد، اما شرکت در طرح‌های فروش اقساطی FMC 511 می‌تواند چالش‌برانگیز باشد وقتی بدانید در برابر فروش اقساطی FMC 511 رقبای قدرتمندی مانند دنا پلاس توربو و شاهین اتومات حضور دارند.

ماشین FMC 511

فروش اقساطی FMC SX5

FMC SX5 یک کراس اوور جدید است که می‌تواند تا حدود زیادی نظرات مثبت مشتریان را به‌سبب بهره‌مندی از امکانات رفاهی و ایمنی متعدد برآورده کند. برای شرکت در طرح فروش اقساطی FMC SX5 که پرفروش‌ترین محصول فردا موتورز است می‌توانید از طریق سایا خودرو اقدام کنید.

پیشنهاد میکنیم با کلیک بر روی لینک درباره فروش اقساطی کرمان موتور بخوانید.

ماشین FMC SX5

نظرات مشتریان

  • Ali

    عالی

  • Ali

    برای مطمین شدن که چه خودروی گزینه بهتری برای خرید است..و شما هم عالی پیشتر خودرو هارو ساپرت کردین و راجبشون اطلاعات کامل مناسبی میدین

  • حمید

    سلام.قیمت رو ننوشتید .پیش پرداخت که میفرمایید کمترین در ایران هستش رو نفرمودید چقدر هست .اقساط بدون سود و با سود رو ننوشتید .ممنون میشم اطلاعات دقیق بفرمایید؟؟؟

  • حسین امیری

    خودرو بسیار عالی

  • حسین امیری

    من از این خودرو راضی هستم و خیلی دوست دارم اونو خریداری کنم امید خدا در اولین فرصت

  • اکبر پیدائی

    با سلام
    این خودرو را یک بازنشسته فرهنگی با چه شرایط قسطی میتواند خرید کند .ممنون

  • علی

    سلام به نظرم اگر این اقساطی اینشرایط خیلی خیلی خوب وصاحب ماشین میشود یا برعکس ت⁹حح؟

  • محمد

    باسلام من الان درست ده ماه است t5ثبت نام کردم بعنوان تحویل دوماهه ولی تاکنون ماشین را تحویل نداده اند ‌هیچکس هم پاسخگو نیست فقط به کارکنانشان یادداده اند که به مشتری بگویند. حق باشماست. خیلی کارخانه بی دروپیکریست صاحب ندارد پول مردم را می‌گیرد استفاده می‌کنند پاسخگوهای نیستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره تماس بگیرین