سایا خودرو اعلام میدارد در حال حاضر امکان فروش به کلیه هموطنان عزیز در سرتاسر ایران فراهم میباشد
خریدی متفاوت، فرصت بینظیر برای خرید خودرو دلخواه
خط ویژه واحد فروش: 02171333133

سرمایه گذاری در فروش اقساطی خودرو

    اکثر ما زمانی که به یک رقم قابل توجه چند ده میلیون تومانی در حساب پس‌انداز خود می‌رسیم،  به‌ فکر میافتیم که ضمن حفظ این مبلغ، سرمایه اولیه را چندین برابر کنیم. بر این اساس تصمیم می‌گیریم وارد بورس شویم، طلا یا سکه بخریم و شاید کسی از اطرافیان پیشنهاد خرید دلار یا حضور در بازار ارز دیجیتال را مطرح کند. ممکن است شما درباره هر کدام از این عرصه‌ها اطلاعات محدودی داشته باشید و با موجی از بیم و امید به وارد کردن سرمایه خود در یکی از این بازارها رغبت بیشتری نشان دهید، اما آیا تا کنون با پیشنهاد سرمایه گذاری در فروش اقساطی خودرو مواجه شده‌اید؟! اگر این عبارت برای شما هم مانند هزاران مخاطب دیگری که اکنون در حال خواندن این مقاله هستند، جدید است و نمی‌دانید دقیقا با چه مقوله‌ای مواجه هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

    سرمایه گذاری در فروش اقساطی خودرو یعنی چه؟

    اساسا زمانی که بخواهیم از مزایای خرید اقساطی خودرو سخن به میان آوریم، این سبک از ماشین‌دار شدن را نوعی سرمایه‌گذاری می‌دانیم. با این توضیح که مبلغ خودرو امروز هر چقدر که باشد، چندین ماه دیگر تحت تاثیر تورم موجود در بازار با افزایش مواجه خواهد شد. برخی دیگر به شیوه‌ای متفاوت از بازار خودرو سودآوری می‌کنند. به این ترتیب که خودروهای کارکرده و یا اسقاطی را خریداری و تعمیر می‌کنند و سپس با قیمتی گران‌تر و به‌روز به فروش می‌رسانند. اما مفهوم سرمایه گذاری در فروش اقساطی خودرو بیش از اینهاست. در این روش فرد می‌تواند روی خرید خودرو سرمایه‌گذاری کند و به اندازه مبلغی که پرداخت کرده است صاحب سند خودرو شود و از سود ماهانه با توجه به مدت زمان سرمایه‌گذاری بهره‌مند گردد.

    چرا سرمایه گذاری در فروش اقساطی خودرو یک اقدام اقتصادی هوشمندانه است؟

    به سرمایه گذاری در فروش اقساطی خودرو باید از وجوه مختلفی نگریست. نخست وضعیت اقتصادی جامعه ماست که شرایطی متورم را پشت سر می‌گذارد. این موضوع به این معناست که هر چقدر برای خرید خودرو هزینه کنید، با سود قابل توجهی مواجه خواهید شد.  مکن است افرادی که غالبا نیمه خالی لیوان را می‌بینند اکنون با خود بگویند اگر تورم مهار شد و قیمت‌ها پایین آمد چه؟! خب! اجازه بدهید ما یک سوال از شما بپرسیم: آیا موردی را سراغ دارید که یک خودرو پس از گران‌تر شدن با سقوط چند ده میلیون تومانی قیمت خود مواجه شود و اصطلاحا ارزان‌تر از آنچه که بود در بازار معامله گردد؟! پاسخ منفی است! مثال ساده این موضوع پراید ۶ میلیون تومانی است که اکنون بیش از۳۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. اگرچه خودروسازان طی سال‌های گذشته محصولاتشان را با افزایش قیمت چند پله‌ای عرضه کرده‌اند، اما این افزایش قیمت تداوم خواهد داشت و نقطه پایانی ندارد. بنابراین سرمایه گذاری در فروش اقساطی خودرو در اقتصادهایی که با تورم افسار گسیخته دست به گریبان هستند، یک فرصت عالی برای پولسازی است.

    مساله دیگری که ورود به این عرصه از سرمایه‌گذاری را توجیه می‌کند وضع معیشتی قاطبه مردم کشور ماست. سرمایه‌گذاری در بازار مسکن چقدر سرمایه لازم دارد؟!

    دست کم چند ده میلیارد تومان!

    حاشیه خطر آن چقدر است؟!

    بسیار بالا!

    سرمایه‌گذاری در بازار بورس چقدر استرس دارد؟!

    بسیار زیاد!

    یا سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال تا چه اندازه مطمئن است؟!

    تقریبا هیچ!

    اما سرمایه گذاری در فروش اقساطی خودرو هیچ کدام از این معایب را ندارد. زیرا اولا شما با حداقل میزان اعتبار و سرمایه می‌توانید وارد این عرصه شوید، ثانیا حاشیه امن‌تری برای سرمایه‌گذاری نسبت به بازار سکه و طلا وجود دارد، ثالثا خبری از استرس‌های کشنده سرمایه گذاری در بورس در این شیوه نیست و رابعا هرگاه از کرده خود پشیمان شدید، می‌توانید اعتبار اولیه را بی کم و کاست تحویل بگیرید! مجموع این عوامل باعث می‌شود تا از سرمایه گذاری در فروش اقساطی خودرو به‌عنوان یک روش هوشمندانه یاد شود.

    نکات مهم برای سرمایه گذاری در فروش اقساطی خودرو

    برای سرمایه گذاری در بازار خودرو لازم است نکات مختلفی را در نظر بگیرید تا در شرایطی امن و مطمئن بتوانید به درآمد برسید. این نکات از قیمت روز خودروها شروع می‌شود و تا بررسی کارشناسی خودروها ادامه پیدا می‌کند. اما در صدر همه این‌ها اعتبار مجموعه‌ای است که قصد دارید برای سرمایه‌گذاری با آن تعامل کنید. بهتر است مرکزی را انتخاب کنید که به خوشنامی در بازار خودرو شهرت داشته باشد و به تنظیم قراردادهای شفاف و ارایه قیمت منصفانه برای فروش اقساطی خودروها نزد مشتریان شناخته شود.

    چنانچه قصد سرمایه گذاری در فروش اقساطی خودرو را دارید، ما در سایا خودرو آماده همکاری با شما هستیم. در واقع ما بستری را فراهم کرده‌ایم که افراد و سرمایه‌گذاران محترم بتوانند با آرامش خیال یک معامله سودآور را پیگیری کنند.

    مزایای سرمایه گذاری در فروش اقساطی خودرو در سایا خودرو چیست؟

    چنانچه انتخاب شما برای سرمایه گذاری در فروش اقساطی خودرو مجموعه ما باشد، لازم است بدانید که ما در سایا خودرو تمهیداتی اندیشیده‌ایم تا ضمانتی بر سرمایه و سود شما باشد و بتوانید در فضایی امن و مطمئن به پولسازی و کسب درآمد بی‌دغدغه بیندیشید. از جمله مزایای معامله با مجموعه ما به شرح زیر است:

    • امکان سرمایه‌گذاری در بازار خودرو با حداقل سرمایه
    • تنظیم و عقد قرارداد رسمی، شفاف و قانونی جهت تضمین اعتبار سرمایه‌گذار
    • در نظر گرفتن کلیه شرایط حقوقی برای سرمایه‌گذاری در بازار خودرو
    • تنظیم سود بر اساس روزشمار و پرداخت سود به‌صورت ماهانه
    • ارایه سود مشخص و ثابت با نرخ سالیانه
    • ورود پول سرمایه‌گذار در روندهای قانونی و شرعی توسط مجموعه
    • ارایه مشاوره رایگان و دقیق درباره چگونگی سرمایه گذاری در فروش اقساطی خودرو پیش از حضور
    • تضمین بازگشت وجه سرمایه گذاری شده به همراه سود
    • نتنظیم سند خودرو در ازای وجه سرمایه گذاری شده

    مزایای سرمایه گذاری در فروش اقساطی خودرو

    پیش از ورود به هر طرحی برای سرمایه‌گذاری لازم است تا مزایای آن در نظر گرفته شود. از جمله مزایای سرمایه‌گذاری در بازار خودرو، فضای بکری است که در آن وجود دارد. به قول اهالی بازار، دست در این عرصه کم است و افراد اندکی هستند که با درک این بستر به این وادی ورود کرده‌اند. از طرفی سرمایه‌گذاری در فروش اقساطی خودرو نیازمند دانش و تخصص خاصی نیست. این در حالی است که ورود به بازار بورس یا ارز دیجیتال الفبای خاص خودش را دارد و برای ورود به این میادین باید اطلاعات اولیه و تکمیلی وجود داشته باشد.

    از دیگر مزایای  سرمایه گذاری در فروش اقساطی خودرو تبدیل شدن آسان ماشین به پول نقد است! بازار خودرو معمولا راکد نمی‌ماند و روزانه هزاران معامله خرید و فروش در کشور انجام می‌شود، در حالی که بازار ملک یا طلا در ایامی از سال یا تحت تاثیر عوامل مختلف سیاسی، اجتماعی یا مناسبتی، راکد می‌ماند. امتیاز دیگر این نوع سرمایه‌گذاری امکان ورود با سرمایه حداقلی و کسب سود قابل توجه است. مجموعه این مزایا باعث می‌شود تا برای ورود به این عرصه حاجت هیچ استخاره‌ای باقی نماند.

    سرمایه گذاری در فروش اقساطی خودرو با سایا خودرو

    سایا خودرو با نزدیک به یک دهه سابقه درخشان در زمینه عرضه نقدی و اقساطی انواع خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی با بهترین شرایط به هموطنان سراسر کشور، این بار بستری فراهم کرده است تا علاقمندان بتوانند با سرمایه گذاری در فروش اقساطی خودرو  به‌راحتی  درآمد ثابت ماهیانه کسب کنند. بر این اساس نه تنها سرمایه اوليه خود را حفظ می‌کنند، بلکه آن را ارتقا داده و اصطلاحا پول روی پول می‌گذارند. این شیوه که یکی از کاربردی‌ترین اصول پولسازی در جوامع درگیر با تورم اقتصادی است به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا با ریسک کمتر سرمایه اولیه خود را ارتقا دهند و یک سرمایه گذاری مطمئن را پیگیری کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    دریافت مشاوره رایگان

      جهت مشاوره تماس بگیرین