سایا خودرو اعلام میدارد در حال حاضر امکان فروش به کلیه هموطنان عزیز در سرتاسر ایران فراهم میباشد
خریدی متفاوت، فرصت بینظیر برای خرید خودرو دلخواه
خط ویژه واحد فروش: 02171333133

فروش اقساطی آرین پارس موتور

در حال نمایش یک نتیجه

طی دهه‌های طولانی به علت سایه سنگین تحریم‌ها بر اقتصاد کشور، امکان واردات خودروهای خارجی وجود نداشت و مشتری ایرانی گزینه‌ای جز خرید خودرو های داخلی پیش روی خود نمی‌دید. خودروسازان داخلی مانند ایران خودرو و سایپا نیز از این موقعیت حداکثر استفاده را بردند و اقدام به تولید و عرضه نسخه‌های اصطلاحا فیس لیفت و ارتقایافته روی پلتفرم‌های قبل کردند تا بازار کم‌تنوع خودرو را جانی دوباره ببخشند.

لوگو آرین پارس موتور

اما واقعیت این بود که این شرایط بیش از همه به نفع خودروسازان کشورمان شد تا بتوانند هر محصول جدید را چند ده میلیون گران‌تر بفروشند و عملا خبری از امکانات بیشتر یا ارتقای فنی روی نسخه‌های مدرن نبود. در سایه گشایش‌هایی که در خلال توافق برجام بین ایران و دیگر کشورها انجام شد، برخی شرکت‌ها مانند مدیران خودرو، بهمن موتور یا کرمان موتور از فرصت استفاده کردند و اقدام به واردات و مونتاژ محصولات جذاب آسیایی شرقی کردند. استقبال از طرح‌های فروش خودرو خارجی نشان داد که مشتری ایرانی از این بازار یکنواخت به تنگ آمده است و به‌دنبال سبک و سیاق جدیدتری در خودرو می‌گردد، حتی با پرداخت پول بیشتر.

متأسفانه فتوحات برجامی دیری نپایید که جای خود را به اعمال تحریم‌های شدیدتر داد و از سال 97 تک تک کمپانی‌های خارجی که قول مساعد برای همکاری و تعامل به خودروسازان، واردکنندکان و مونتاژکنندگان داخلی داده بودند، فرار را بر قرار ترجیح دادند.

در چنین شرایطی واردکنندگانی که اکنون عملا بیکار مانده بودند به فکر افتادند تا با تغییر در ساختار سازمانی خود یا خرید کارخانه اقدام به تولید خودرو به شکل مستقل نمایند. یکی از شرکت‌هایی که از سال 96 با خرید کارخانه در استان مرکزی اقدام به مونتاژ و تولید خودرو نمود، آرین پارس موتور بود. چنانچه قصد خرید اقساطی آرین پارس موتور را دارید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

با کلیک بر روی لینک درج شده میتوانید از شرایط فروش اقساطی خودرو مطلع شوید.

آرین پارس موتور چگونه شروع به کار کرد

همان طور که پیشتر نیز گفته شد از اواسط دهه 90 شمسی، فشار تحریم‌ها افزایش پیدا کرد و گشایش‌های برجامی ناکام رها شد. گروهی موسوم به آرین سرمایه با خرید کارخانه با هدف مونتاژ خودروهای آسیای شرقی فعالیت خود را آغاز کردند. آرین پارس موتور در ابتدا قرار بود انواع جک ساخت چین و میتسوبیشی ژاپنی را روی خط تولید خود مونتاژ کند. اما پس از مدتی مونتاژ خودرو سواری از دستور کار خارج شد و این کمپانی تصمیم گرفت تا ماشین‌هایی مانند ون، مینی‌ون، کامیونت و مینی‌باس را در خط تولید خود مونتاژ کند.

آرین پارس موتور نمایندگی کدام برندها را بر عهده دارد

نمایندگی فروش آرین پارس موتور به‌عنوان نماینده رسمی و قانونی برندهای زیر فعالیت می‌کرده و می‌کند:

  • میتسوبیشی ژاپن
  • دی‌اس فرانسه
  • خودروهای تجاری جی اِی سی موتورز چین موسوم به جک
  • هیتاچی و بریجستون ژاپن نانکانگ تایوان

این شرکت ایرانی از آغاز قرن جدید شمسی، مونتاژ محصولات کمپانی دانگ‌فنگ را آغاز کرده است و نام تجاری محصولات سواری تولیدی خود را نیز لاماری گذاشته است.

با کلیک بر روی لینک درج شده درباره شرایط فروش اقساطی پارس خودرو بخوانید.

کارخانه آرین پارس موتور

کارخانه آرین پارس، یک مجتمع صنعتی بزرگ و مدرن است که در شهرستان خمین و بر روی زمینی به مساحت ۲۹۵ هکتار احداث شده است. این مجتمع دارای امکانات منحصربه‌فردی است که برای تولید خودروهای متنوع به کار می‌رود.

یکی از ویژگی‌های برجسته کارخانه آرین پارس، وجود یک سالن چند منظوره با مساحت بالغ بر ۱۲۵۰۰ مترمربع بوده که برای مونتاژ انواع خودروهای تجاری به کار می‌رود. همچنین، این مجتمع دارای یک سالن مونتاژ خودروهای سواری با مساحت ۹۸۰۰ مترمربع نیز است.

کارخانه آرین پارس موتور، علاوه بر امکانات تولید خودروهای متنوع، از سامانه فروش اینترنتی آرین پارس موتور نیز بهره می‌برد. این سامانه به مشتریان امکان می‌دهد تا خودروهای تجاری و سواری را به‌صورت آنلاین از کارخانه آرین پارس موتور خریداری کنند.

کارخانه آرین پارس با تکنولوژی‌های پیشرفته و تیم متخصص خود، به تولید خودروهای باکیفیت و بروز ادامه می‌دهد و به عنوان یکی از پیشروهای صنعت خودروسازی ایران شناخته می‌شود.

لاماری آیما: اولین خودرو مونتاژی آرین پارس موتور

لاماری آیما، یکی از خودروهای پرفروش و محبوب در بازار ایران در سال‌های اخیر است. این کراس‌اوور جذاب به تازگی در بازار معرفی شده و در حال حاضر پیش فروش آرین پارس موتور در سایا خودرو موجود است.

لاماری آیما در کلاس SUV قرار دارد و ابعاد آن به ترتیب ۴۵۶۵۱۸۶۰۱۶۹۰ میلی‌متر است، با فاصله میان دو محور ۲۷۱۵ میلی‌متر. این خودرو از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ دارای ۱۹۵ اسب بخار توان تولیدی استفاده می‌کند. موتور با چینش سوپاپ‌های T-شکل و سیستم تزریق مستقیم سوخت GDI به‌کاررفته در لاماری، آن را در رده خودروهای کم‌مصرف قرار می‌دهد.

این خودرو با گیربکس دوکلاچه ۷ سرعته اتوماتیک WDCT به محور جلویی خودرو قدرت می‌بخشد و مصرف سوخت ترکیبی آن حدود ۶.۶ لیتر در صد کیلومتر است. لاماری آیما در شتاب صفر تا صد حدود ۹.۵ ثانیه نیاز دارد.

این خودرو از امکانات متنوعی برخوردار است، شامل کروز‌کنترل، کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، سیستم کنترل پایداری و کشش، سنسور پارک عقب، ترمزهای کمکی و ضد قفل، ترمز پارک برقی، اتولایت، دی لایت، کلاستر دیجیتال و مانیتور یکپارچه، سنسور باران، دوربین عقب، ۶ کیسه هوا برای ایمنی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، تهویه اتوماتیک تک کاناله، صندلی برقی راننده، آینه‌های تاشو برقی و سقف پانوراما. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که لاماری آیما جذابیت بیشتری برای مشتریان خود داشته باشد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید لاماری آیما، می‌توانید طرح فروش خودروهای آرین موتور در سایا خودرو را مطالعه نمایید.

لاماری

شرایط فروش آرین پارس موتور

اگر به دنبال بهترین شرایط فروش آرین پارس موتور می‌گردید خوب است بدانید که این کمپانی مانند دیگر شرکت‌های خودروساز و مونتاژ کننده کشورمان تنها از طریق فروش فوق‌العاده و پیش فروش اقدام به عرضه محصولات خود می‌کند.

چنانچه قصد شرکت در طرح‌های پیش فروش آرین پارس موتور را داشته باشید می‌بایست هم اینک نیمی از مبلغ خودرو را پرداخت نمایید و تا زمانی که کمپانی مشخص می‌کند در انتظار خودرو جدید خود بمانید.

فروش فوق العاده آرین پارس موتور هم به شکل قرعه کشی انجام می‌شود و شرایط عجیب و غریبی برای ثبت نام در طرح نیز وجود دارد. از جمله اینکه متقاضی طی 48 ماه گذشته نباید از هیچ خودروساز دیگری خرید کرده باشد یا اینکه خودرو جدید قابل واگذاری و فروش نخواهد بود. شروطی مانند این مواردی که برشمردیم باعث می‌شود بسیاری از متقاضیان به جای ثبت نام آرین پارس موتور به گزینه‌های نزدیک‌تر و راه‌حل‌های میان‌بر برای خرید محصولات این شرکت فکر کنند.

سامانه فروش آرین پارس موتور

در حال حاضر امکان خرید اقساطی آرین پارس موتور از سوی کمپانی وجود ندارد و چنانچه شما از علاقمندان به محصولات جذاب این شرکت مانند میتشوبیشی یا لاماری ایما هستید، تنها از طریق مراجعه به کارگزاری و خرید از طریق بورس کالا می‌توانید خواسته خود را محقق کنید. اگرچه در خبرگزاری‌ها، تبلیغات گسترده‌ای برای مراجعه به سامانه فروش آرین پارس موتور انجام گرفته است، اما حتی با مراجعه به سامانه نیز با پیغام مراجعه به کارگزاری مواجه خواهید شد. در سامانه فروش اینترنتی آرین پارس موتور مراحل ثبت درخواست برای خرید محصولات این شرکت به شکل ویدیو درج شده است تا کاربران اطلاعات دقیق در اینباره را دریافت کنند.

خرید نقدی محصولات آرین پارس موتور در سایا خودرو

فروش اینترنتی محصولات آرین پارس موتور اگرچه فقط از طریق بورس و سامانه یکپارچه خودرو انجام می‌شود، اما اگر شما به‌دنبال یک میان‌بر می‌گردید که با شرایطی عالی و بدون دغدغه پشت فرمان یک خودرو خارجی لوکس و مدرن بنشینید، جای نگرانی نیست! ما در سایا خودرو علاوه بر اینکه امکان فروش نقدی و قسطی انواع خودروهای ایرانی، خارجی و مونتاژی را فراهم آورده‌ایم، بستری برای فروش آرین پارس موتور هم در نظر گرفته‌ایم تا بتوانید با بهترین شرایط صاحب خودرو محبوب خود شوید. بر این اساس شما ضمن شرکت در طرح‌های فروش اقساطی آرین پارس موتور از مزایای زیر نیز بهره‌مند خواهید شد:

  • تحویل فوری
  • ثبت سند به نام خریدار
  • اقساط بلند مدت
  • تعیین مبلغ اقساط بر اساس توان مالی خریدار
  • قیمت منصفانه و حاشیه سود متعارف
  • ارایه مشاوره رایگان پیش از خرید

لاماری ایما آرین پارس موتور

خرید اقساطی محصولات آرین پارس موتور از سایا خودرو

اگر از علاقمندان به خرید لاماری ایما هستید، لازم نیست به‌دنبال طرح‌های فروش اینترنتی آرین پارس موتور باشید. کافی است با سایا خودرو وارد معامله شوید تا در کمترین زمان مکن لذت نشستن پشت فرمان این کراس اوور جذاب را تجربه کنید. علاوه بر اینکه این امکان برای شما مهیاست تا خودرو.مورد نظر خود را به صورت فوری و نقدی خریداری کنید، چنانچه با محدودیت منابع مالی مواجه هستید می،توانید از طریق طرح‌های خرید اقساطی آرین پارس موتور اقدام کنید.

سوالات متداول

آرین پارس موتور نمایندگی کدام برندها را بر عهده دارد؟

آرین پارس موتور نماینده رسمی و قانونی برندهای میتسوبیشی ژاپن، دی‌اس فرانسه، جک، هیتاچی و بریجستون ژاپن و نانکانگ تایوان است. برای خرید محصولات آرین پارس موتور به شیوه نقد و اقساط می‌توانید از طریق سایا خودرو اقدام کنید.

محصولات سواری مونتاژ کمپانی آرین پارس موتور با چه نامی در بازار عرضه می‌شوند؟

نام تجاری محصولات سواری تولیدی آرین موتور لاماری است و جدیدترین خودرو این کمپانی لاماری ایما نام دارد. امکان خرید اقساطی لاماری ایما و خرید نقدی آن از سوی سایا خودرو همچنین خرید خودرو های داخلی فراهم شده است.

شیوه‌های خرید لاماری ایما از کارخانه کدام است؟

آرین پارس موتور به دو روش فروش فوق‌العاده و پیش فروش، اقدام به عرضه لاماری ایما می‌کند. اگر قصد خرید لاماری ایما تحویل فوری دارید، از طریق سایا خودرو اقدام کنید.

زمان تحویل خودرو در طرح فروش اقساطی و نقدی لاماری ایما توسط سایا خودرو چگونه تعیین می‌شود؟

خرید لاماری ایما از سایا خودرو چه در قالب طرح‌های نقدی و چه خرید اقساطی با تحویل فوری همراه خواهد بود.

برای خرید اقساطی لاماری ایما از سایا خودرو چقدر سرمایه لازم است؟

برای شرکت در طرح فروش اقساطی لاماری ایما سایا خودرو می‌توانید با حداقل سرمایه اقدام کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه گفتگو کنید.

نظرات مشتریان

  • نوشادامیزی

    مایل به خربد لاماری به صورت اقساط هستم

  • یوسف

    سایت خوبیه باتوضیحات عالی

  • قادر لطفی

    لطفا شرایط نقد و اقساط خودرو باکتری رو بفرمایید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره تماس بگیرین