سایا خودرو اعلام میدارد در حال حاضر امکان فروش به کلیه هموطنان عزیز در سرتاسر ایران فراهم میباشد
خریدی متفاوت، فرصت بینظیر برای خرید خودرو دلخواه
خط ویژه واحد فروش: 02171333133

فروش اقساطی پارس خودرو

نمایش دادن همه 5 نتیجه

فروش اقساطی پارس خودرو 1403

فروش اقساطی پارس خودرو نیز توسط سایا خودرو قابل ارائه می باشد و تمام مراحل اجرایی فروش اقساطی خودرو را به صورت کاملاً قانونی و اخذ مجوز از اتحادیۀ نمایشگاهها و فروشندگان خودرو انجام می دهد و استقبال فراوان خریداران این را نشان می دهد. فروش اقساطی خودرو مناسب ترین گزینه برای افرادی است که تمکن مالی پایین دارند و پول نقد زیادی برای خرید خودرو ندارند ولی می توانند با مدیریت هزینه ها به صورت قسطی، خرید خودرو را انجام دهند.

لوگوی پارس خودرو

تاریخچه گروه ماشین سازی پارس خودرو

قدیمی‌ترها به خوبی می‌دانند که پارس خودرو، تغییر نام یافته همان شرکت جیپ ایران است که در سال ۱۳۲۵ تاسیس شد. این شرکت در ابتدا اقدام به واردات خودرو و سپس مونتاژ و عرضه به بازار می‌کرد. در سال ۱۳۵۹ که رابطه جنرال موتور با این شرکت قطع گردید و جیپ ایران نخست به شرکت خودروسازی ایران تغییر نام داد و در نهایت به پارس خودرو تبدیل شد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید پارس خودرو طی ۸ سال جنگ تحمیلی، تجهیزات فراوانی از جمله جیپ‌های جنگی را تولید کرد و در پشتیبانی از جبهه‌ها نقش ویژه‌ای داشت و سال‌ها بعد این خودروساز ایرانی در تعامل با ژاپن اقدام به ساخت آمبولانس، ماشین‌های حمل پول و جیپ صحرا کرد.
در اواخر دهه ۷۰ پارس خودرو بخش قابل توجهی از سهام خود را در بازار سرمایه عرضه کرد و سایپا بیش از نیمی از سهام این شرکت را خریداری نمود و پارس خودرو رسما به زیر مجموعه سایپا درآمد. عرضه ماکسیما، رونیز، پاترول سافاری، رنو ۵ و سرانزا، پارس خودرو را به عنوان تولیدکننده لوکس‌ترین و باکیفیت‌ترین خودروها به مردم کشورمان معرفی کرد و این روند با تولید مگان، تندر ۹۰، کوییک آر و برلیانس تداوم یافت.

فروش اقساطی خودرو از گروه خودرو سازی پارس خودرو به سبب مشخصات فنی، کسب ستاره‌های ایمنی قابل توجه از نهادهای مربوطه، زیبایی و جذابیت ظاهری و امکانات رفاهی فراوان، همیشه طرفداران فراوانی دارد، اما این خودروساز ایرانی مدت‌هاست که طرح فروش اقساطی محصولات خود را ارائه نکرده است و از آنجا که امکان خرید نقدی برای بخش قابل توجهی از هم‌وطنان وجود ندارد، سایا خودرو برای جبران این خلا پا به میدان گذاشته است.

سایا خودرو در طرح فروش اقساطی محصولات پارس خودرو، تعداد ۵ محصول از محبوب‌ترین، مدرن‌ترین و باکیفیت‌ترین خودروهای تولیدی این گروه خودروساز را با شرایط تحویل فوری عرضه می‌کند. امکان خرید اقساطی برلیانس کراس، برلیانس اچ ۳۳۰، برلیانس اچ ۳۲۰، ساندرو و ساندرو استپ وی هم‌اکنون از طریق سایا خودرو امکان‌پذیر شده است و علاقمندان به این خودروها برای اطلاع از جزییات و چگونگی شرکت در این طرح‌ها می‌توانند با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایند.

آیا طرح‌های خرید اقساطی پارس خودرو همچنان محبوب است؟!

خرید اقساطی محصولات پارس خودرو، همواره طرفداران خاص و ویژه‌ای دارد. از یک سو ظاهر لوکس و مدرن، از طرفی امکانات فنی و یک سوی دیگر آنچه که بسیار برای مشتری ایرانی حائز اهمیت است، امکانات رفاهی خودرو است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از اصلی‌ترین علت‌های محبوبیت طرح‌های فروش اقساطی پارس خودرو این است که این کمپانی در دهه‌های اخیر همواره عنوان باکیفیت‌ترین خودروساز وطنی را یدک کشیده است!

بله! درست شنیدید. ممکن است اگر لابلای صفحات وب هم که جستجو کنید، به کرات با عبارت خرید خودرو اقساطی از شرکت‌های ایران خودرو و سایپا به عنوان اولین و دومین تولیدکننده بزرگ خودرو در کشور مواجه شوید، اما فراموش نکنید که طی نیم قرن فعالیت پارس خودرو، این شرکت همواره در صدر فهرست باکیفیت‌ترین تولیدکنندگان خودرو بوده است.

با کلیک بر روی لینک درباره فروش اقساطی فردا موتورز بخوانید.

علت کیفیت محصولات پارس خودرو و استقبال از طرح‌های خرید اقساطی پارس خودرو چیست؟

امکان ندارد طرحی برای خرید اقساطی پارس خودرو ارایه شود و با استقبال گسترده مردمی مواجه نشود. اما واقعیت این است که پارس خودرو نه تعداد تولیدات و شهرت ایران خودرو را به عنوان اولین و بزرگترین خودروساز ایرانی دارد و نه مانند سایپا به تولید محصولات اقتصادی و مقرون به صرفه معروف است.

پس به راستی علت محبوبیت طرح‌های خرید قسطی پارس خودرو چیست؟! بخشی از این اقبال عمومی به سابقه همکاری پارس خودرو با مطرح‌ترین برندها و کمپانی‌های جهان بر می‌گردد. در واقع باید گفت، پارس خودرو بهترین و مطمئن‌ترین شیوه تبلیغ را انتخاب کرده است و توانسته با برقراری تعامل برای فعالیت مشترک با برندهای روز دنیا نیمی از مسیر خود برای شهرت را هموار کند، به طوری که متقاضیان برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی پارس خودرو صف بکشند.

اما همه چیز در این همکاری مشترک خلاصه نمی‌شود. مدیران این کمپانی هیچ چیز را فدای کیفیت نمی‌کنند. اتفاقی که به کرات در خودروسازی کشور شاهدش هستیم. به این ترتیب که خودروساز قید برخی آیتم‌ها را می‌زند تا محدوده قیمتی خودرو را در حد متوسط رو به پایین نگه دارد. و در آخرین مورد از موارد علت استقبال مردمی از طرح خرید قسطی محصولات پارس خودرو باید به دانش و مهارت مهندسان این کمپانی اشاره کرد که مداوما در حال تکامل و نو شدن است.

خرید نقدی پارس خودرو بدون قرعه کشی از سایا خودرو

افراد زیادی هستند که تمایل دارند، محصولات باکیفیت پارس خودرو را به‌صورت نقدی خریداری کنند. اما این کمپانی ایرانی عرضه انواع برلیانس و ساندرو را به طرح‌های فروش فوق‌العاده یا پیش‌فروش محدود کرده است. در عمده این طرح‌ها، متقاضیان باید از طریق ثبت‌نام اینترنتی در سامانه و پس از قرعه‌کشی تعیین تکلیف شوند؛ پروسه‌ای زمان‌بر و غالبا خسته‌کننده.

سایا خودرو با ارائه طرح فروش محصولات پارس خودرو شرایطی فراهم کرده است که علاقمندان به خرید نقدی، دیگر لابلای مراحل عجیب و غریب ثبت‌نام آنلاین، قرعه‌کشی، واریز وجه و انتظار کشیدن برای تحویل خودرو گرفتار نشوند و بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن و در بستری امن و مطمئن با قیمتی منصفانه خودرو مورد علاقه خود را خریداری کنند.

خرید نقدی و اقساطی پرطرفدارترین محصولات پارس خودرو

با نگاهی به جدول فروش نقد و اقساطی محصولات پارس خودرو 1403 می‌توان به ترتیب پرطرفدارترین محصولات این کمپانی را اولویت بندی کرد:
1. برلیانس کراس
2. برلیانس H330
3. ساندرو استپ وی
4. برلیانس H320
5. و ساندرو
همان‌طور که قبلا نیز اشاره کردیم، نه امکان خرید اقساطی پارس خودرو از کمپانی وجود دارد و نه می‌توانید بدون طی کردن مراحل وقت‌گیر ثبت‌نام و قرعه‌کشی، به‌صورت نقدی با تحویل فوری از پارس خودرو ماشین بخرید. در چنین شرایطی معامله کردن با یک مجموعه معتبر و صاحب‌نام که ید طولایی در عرضه نقدی و اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی داشته باشد، یک فرصت طلایی است.
خرید محصولات پارس خودرو از سایا خودرو به هیچ پیش شرط خاصی نیاز ندارد و کافی است هر روزی که خودتان فرصت دارید، یک قرار ملاقات با مدیران فروش مجموعه ما بگذارید و پای یک قرارداد قانونی و شفاف بنشینید. شما ضمن اینکه با قیمتی واقعی و منصفانه، انواع محصولات جذاب و مدرن پارس خودرو را مالک خواهید شد، از امتیاز تحویل فوری نیز بهره‌مند می‌گردید.
خرید پارس خودرو با تحویل فوری از سایا خودرو هم شامل طرح‌های نقدی و هم عرضه اقساطی می‌شود و این بستر برای خرید تمامی محصولاتی که روی خط مونتاژ این شرکت قرار می‌گیرند، فراهم شده است.

محصولات مونتاژی پارس خودرو از جمله برلیانس H320-H330_cross

نحوه ثبت نام و شرکت در طرح خرید پارس خودرو از سایا خودرو

برای شرکت در طرح فروش اینترنتی پارس خودرو که از سوی مجموعه ما ارایه شده است، کافی است در تارنمای رسمی سایاخودرو اطلاعات تماس خود را قرار دهید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. البته شما این امکان را دارید که بدون فوت وقت، خودتان با مجموعه تماس بگیرید و مستقیما با کارشناسان گفتگو کنید. این کارشناسان مجرب ضمن اینکه مشاوره رایگان پیش از خرید خودرو به شما ارائه خواهند داد، قیمت روز محصولات پارس خودرو و جزییات طرح‌های خرید نقدی و اقساطی را نیز به شما اطلاع می‌دهند.
شما برای خرید پارس خودرو به‌صورت نقدی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه به مراکز فروش سایا خودرو با کارشناسان مربوطه هماهنگ می‌کنید و با در دست داشتن مدارک و وجه نقد یا کارت بانکی در یکی از شعب سایا خودرو حضور پیدا خواهید کرد.

برای شرکت در طرح‌های فروش پارس خودرو به‌صورت نقدی که توسط مجموعه ما ارایه می‌شود، پیش‌شرط‌هایی مانند عدم مالکیت خودرو وجود ندارد و قیمت درنظر گرفته شده برای انواع برلیانس و ساندرو براساس معاملات واقعی همان روز و به دور از حباب‌های کاذب تعیین می‌گردد. اگر به هر دلیلی با مشکل تامین مالی مواجه شدید، فرصت شرکت در طرح‌های فروش اقساطی پارس خودرو با شرایطی مانند تحویل فوری، اقساط بلند مدت و حداقل پیش پرداخت برای شما مهیاست.

آیا امکان خرید اقساطی پارس خودرو 1403 وجود دارد؟!

درست است که شرایط اقتصادی در سال جاری قدری به هم ریخته است و اوج این نابسامانی در ماه‌های اخیر احساس می‌شود، اما این‌ها دلیلی برای شرکت نکردن در طرح خرید اقساطی پارس خودرو 1403 نیست. وقتی مخارج زندگی بالاتر می‌رود، هوشمندانه‌ترین انتخاب درباره خرید ماشین این است که خودرویی کم استهلاک، با هزینه نگهداری پایین، مصرف سوخت منطقی و باکیفیت انتخاب کنید که مکررا مجبور نباشید به تعمیرگاه‌ها پناه ببرید.

شرکت در طرح فروش اقساطی محصولات پارس خودرو از این جهت معقول و منطقی است که برای خرید یک خودرو باکیفیت هزینه می‌کنید و مجبور به صرف هزینه‌های جانبی برای تعمیر و نگهداری آن نیستید. با همه این مقدمات باید بگوییم که امکان خرید اقساطی پارس خودرو توسط سایا خودرو فراهم شده است و شما می‌توانید خودرو دلخواهتان را از این مجموعه تهیه نمایید.

فروش اقساطی پارس خودرو در تهران

اگر اصطلاحا شهرستانی هستید و پایتخت نشین نیستید، اصلا جای نگرانی ندارد. شما می‌توانید نخست به صورت تلفنی با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید و سپس پس از تعاملات صورت گرفته برای شرکت در طرح فروش اقساطی پارس خودرو در تهران اقدام کنید.

آیا فروش اقساطی پارس خودرو تحویل فوری خواهد داشت؟

اگر فروشنده طرح فروش قسطی پارس خودرو تحویل فوری ارایه ندهد هیچ ارزشی نخواهد داشت. زیرا هر چقدر که مدت بی‌ماشین بودن شما بیشتر شود، هزینه جانبی‌تان بیشتر خواهد شد. به هر حال شما یا قبلا خودرو داشته‌اید و اکنون قصد شرکت در طرح فروش اقساطی پارس خودرو تحویل فوری را کرده‌اید، یا قصد دارید اولین ماشین شخصی‌تان را از این کمپانی بخرید.

در هر دو حالت، هر چقدر زمان تحویل خودرو بیشتر طول بکشد، قدرت خرید پول شما کاهش پیدا خواهد کرد و در این مدت باید هزینه‌های سنگین ایاب و ذهاب را نیز متحمل شوید. بنابراین تحویل فوری صرفا یک عبارت دهن و ذهن‌پرکن نیست که فروشنده برای تبلیغات به آن پناه ببرد، بلکه با توجه به وضع اقتصادی موجود، برای خریدار بسیار مهم و حیاتی است.

خوب است بدانید که فروش قسطی محصولات پارس خودرو از سوی سایا خودرو همواره با تحویل فوری و آنی همراه بوده است.

امکان خرید اقساطی پارس خودرو برای کدام محصولات این کمپانی از سوی سایا خودرو فراهم شده است؟!

هدف شما از خرید اقساطی پارس خودرو تصاحب کدام ماشین باکیفیت این کمپانی است؟! فقط کافی است نظرتان را بگویید، از برلیانس تا ساندرو در طرح‌های سایاخودرو جا خوش کرده‌اند:

  • خرید اقساطی برلیانس

فرقی نمی‌کند که قصد دارید اقدام به خرید اقساطی برلیانس کراس نمایید یا توان فنی قابل قبول، ظاهر مدرن و لوکس، تجهیزات رفاهی و مصرف سوخت منطقی h330 دلتان را برده است و به دنبال امن‌ترین مرکز برای خرید اقساطی برلیانس H330 می‌گردید.

در هر حال در نهایت هیچ مجموعه‌ای را مطمئن‌تر، قیمت مناسب‌تر و پرمزیت‌تر از سایا خودرو نخواهید یافت. ضمنا اگر شما از طرفداران برلیانس h320 هستید نیز خوب است بدانید که امکان خرید اقساطی برلیانس H320  با بهترین شرایط از سایا خودرو فراهم شده است.

برلیانس H330 و H320 با رنگ آبی

  • خرید اقساطی ساندرو

بسیاری از افرادی که قصد شرکت در طرح خرید پارس خودرو قسطی دارند، از طرفداران ساندرو هستند. حال چرا خرید اقساطی ساندرو اینقدر پرطرفدار است؟! در پاسخ باید به توان بالای موتور این خودرو، ایمنی قابل قبول، امکانات رفاهی معقول، سواری نرم و راحت، فضای کابین جادار و کیفیت بالای ساخت آن اشاره کرد. به هر حال چه قصد خرید اقساطی ساندرو استپ وی را داشته باشید و چه ساندرو، سایا خودرو با بهترین شرایط در کنار شماست.

ساندرو با رنگ مشکی

خرید خودرو اقساطی بهتر است یا نقدی؟

تصمیم به خرید خودرو، از جمله خرید محصولات پارس خودرو 1403 از سایا خودرو، یکی از تصمیمات مهم در زندگی است. اما انتخاب بین خرید خودرو اقساطی و نقدی مزایا و معایب خاص خود را دارد. از مزایای خرید خودرو اقساطی این است که به شما اجازه می دهد بدون داشتن مقدار زیادی پول نقد، مالک محصولات پارس خودرو از سایا خودرو شوید.

این امر برای افرادی که قادر به پرداخت یک مبلغ نقد بزرگ نیستند، ایده‌آل است. همچنین، شما می توانید تعداد اقساط را از ۱ الی ۳ سال انتخاب کنید، که این به شما امکان می دهد تا بر اساس وضعیت مالی خود اقساط محصولات پارس خودرو را تنظیم کنید.

از طرف دیگر، خرید نقدی نیز مزایای خود را دارد، از جمله پرداخت کمترین هزینه و نقدی محصولات پارس خودرو از سایا خودرو، اما نیاز به مقدار پول نقد زیادی دارید و این ممکن است برای بسیاری از افراد دشوار باشد.

به هر حال، تصمیم نهایی بستگی به وضعیت مالی و نیازهای شما دارد. اگر به خرید خودرو اقساطی از پارس خودرو علاقه دارید، می‌توانید با سایا خودرو تماس بگیرید و از شرایط آگاه شوید. همچنین، اطمینان حاصل کنید که طرح فروش محصولات پارس خودرو، باکیفیت و منطبق با نیازهای شما است.

در نهایت، انتخاب بین خرید خودرو اقساطی و نقدی به شرایط شما بستگی دارد و مهم است که با دقت، مزایا و معایب هر یک را بررسی کنید و تصمیمی متناسب با وضعیت خود بگیرید.

کدام نوع برلیانس مصرف سوخت کمتری دارد؟

برلیانس اچ 320، یکی از مدل‌های برلیانس با کمترین مصرف سوخت در میان همه مدل‌ها است. با میانگین 6.5 لیتر بر صد کیلومتر، این اتومبیل به عنوان یک گزینه مقرون‌به‌صرفه در مصرف سوخت شناخته می‌شود.

اگر به فکر خرید اقساطی برلیانس h320 هستید، می‌توانید از طرح فروش اقساطی سایا خودرو استفاده کنید. این فرصت به شما اجازه می‌دهد که به راحتی این مدل با مصرف کم سوخت را خریداری کرده و به راحتی پس از مدت زمان مشخص مالک این خودرو شوید.

اگر به دنبال خودرویی با مصرف سوخت کم و اقساطی هستید، برلیانس اچ 320 یک گزینه عالی بوده که از طریق سایا خودرو در دسترس شماست.

شرایط فروش اقساطی پارس خودرو

بنابراین سایا خودرو با آگاهی کامل اقدام به فروش محصولات پارس خودرو به صورت قسطی نموده است و تمام خودروهایی که به فروش می رساند با تجهیزات کامل می باشد و طبق شرایط و ضوابط معلوم و قانونی، کار فروش اقساطی خودروهای داخلی را انجام می دهد و طی چند مرحله فرآیند تسویه هزینه خودرو را انجام می دهد. لذا افرادی که تمایل دارند خودرو داشته باشند از طریق سایا خودرو، خودرو مورد پسند خود را طبق شرایط باز پرداخت مالی خود خریداری نمائید و به صورت کوتاه مدت و یا بلند مدت قسط های خودرو را پرداخت نمائید.

فروش اقساطی محصولات پارس خودرو

از جمله محصولات پارس خودرو می توان به گروه خودروهای برلیانس و رنو اشاره نمود که هر دسته خودرو، دارای شامل مدل های متفاوتی می باشد و شامل شرایط فروش اقساطی خودرو می باشد و می توانید بر مبنای برآورد هزینه های خود، از امکان فروش اقساطی استفاده کنید و خودرو پارس خودرو خود را با قیمت مناسب به صورت قسطی سفارش دهید و بدین وسیله در کمترین زمان ممکن صاحب خودرو شوید. همانطور که می دانید مبلغی از قیمت کلی خودرو را به عنوان پیش پرداخت، هنگام أخذ قرارداد پرداخت نمائید و مابقی هزینه را طبق توافق در شرایط اقساطی مشخص، طی چند مرحله پرداخت می نمائید و بدین وسیله شما نیز مالک خودرو می شوید.

شرایط فروش پارس خودرو 1403

امکان ثبت نام پارس خودرو توسط کمپانی در حال حاضر امکان‌پذیر نیست. اما این، بدین معنا نیست که شما نمی‌توانید یکی از محصولات جذاب این کمپانی را از آن خود کنید و یا بستری برای خرید اقساطی ماشین‌هایی مانند برلیانس برای شما مهیا نباشد. اگرچه وضع قوانین جدید و اوضاع معیشتی حال حاضر مردم کشور، شرایط را به گونه‌ای رقم زده است که به نظر می‌رسد بازار خودرو دچار ثبات و به نوعی رکود است، اما واقعیت حاکی از چیز دیگری است.

دقیقا زمانی که تورم بر بازار سایه می‌گسترد، عده‌ای فرصت را مغتنم می‌بینند تا با شرکت در طرح‌های اقساطی، سرمایه خود را چندین برابر کنند. این یک استراتژی مالی منطقی در وضعیت اقتصادی کشور ماست. محصولات پارس خودرو همیشه طرفداران خاص خود را دارند و اگر بتوانید امروز با شرایطی مناسب برای ثبت نام پارس خودرو 1403 اقدام کنید، چندین ماه دیگر چندین برابر سود کرده‌اید.

می‌پرسید چگونه؟! برای شما توضیح خواهیم داد. ببینید وقتی اقتصاد کشور دچار تورم است، یعنی روز به روز بر قیمت کالاها افزوده می‌شود و از طرفی ارزش پول، کم می‌شود. در چنین اوضاعی خرید اقساطی یک اقدام هوشمندانه است. زیرا پرداخت اقساط به مراتب برای شما آسان‌تر خواهد شد و ماشین شما روز به روز گران‌تر می‌شود. بنابراین مهم‌ترین کاری که باید شما انجام دهید، این است که به جای اینکه در لابلای صفحات شبکه‌های اجتماعی به دنبال عبارت فروش اینترنتی پارس خودرو بگردید، بهترین مرجع برای ثبت نام پارس خودرو 1403 را پیدا کنید و برای این منظور کدام مجموعه بهتر از سایا خودرو؟!

چرا محصولات پارس خودرو پر طرفدار هستند؟!

بارها به این مساله پرداخته‌ایم که آنچه سبب تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های مدیران و کارشناسان سایا خودرو می‌شود، رای، نظر و سلیقه مشتریان است. از این رو وقتی درخواست‌ها برای فروش اقساطی محصولاتی از یک کمپانی زیاد شود، سایا خودرو تلاش می‌کند تا بستری مناسب و امن برای ماشین‌دار شدن مخاطبان خود ایجاد کند. محصولات پارس خودرو، به سبب جذابیت ظاهری، ویژگی‌های فنی مناسب و امکانات رفاهی متعدد، همواره در صدر لیست درخواست کاربران برای عرضه اقساطی قرار دارند و از همین رو، مجموعه شرایطی را فراهم آورد تا ثبت نام پارس خودرو 1403 آغاز شود.

شرایط سایا خودرو برای فروش اقساطی محصولات پارس خودرو

سایا خودرو در عرضه محصولات پارس خودرو همچنان بر تحویل فوری تاکید دارد.  بنابراین هیچ نگرانی بابت زمان و موعد تحویل خودرو وجود نخواهد داشت و می‌توانید مطمئن باشید که پس از عقد قرارداد، ماشین جدید خود را به صورت آنی تحویل خواهید گرفت. همچنین پس از ثبت نام پارس خودرو 1403 و انجام مراحل معمول اداری و عقد قرارداد و … سند خودرو نیز به نام شما ثبت خواهد شد. همچنین از دیگر شرایط سایا خودرو برای فروش قسطی پارس خودرو می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • شما می‌توانید از امکان دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید بهره‌مند شوید.
  • مبلغ اقساط محصولات پارس خودرو با توجه به استطاعت مالی شما تعیین خواهد شد.
  • امکان بازپرداخت اقساط به صورت بلند مدت وجود خواهد داشت.
  • شما با ثبت نام پارس خودرو 1403 می‌توانید تمامی محصولات این کمپانی را با قیمت واقعی از سایا خودرو بخرید.

جمع‌بندی

اگرچه شرایط اقتصادی کشور این روزها، دوران پرتنشی را پشت سر می‌گذارد، اما هرچه مخارج زندگی بالاتر برود، نیاز به خودرو شخصی به سبب افزایش کار و کاهش هزینه‌های جانبی بیشتر خواهد شد. از طرفی در چنین وضعیتی نیاز مردم به خودروهای باکیفیت و کم استهلاک شدت می‌گیرد و متقاضیان خرید اقساطی پارس خودرو افزایش پیدا می‌کنند. چنانچه قصد شرکت در طرح فروش اقساطی پارس خودرو را دارید، می‌خواهید از قیمت روز محصولات این کمپانی مطلع شوید و یا مشاوره رایگان پیش از خرید دریافت کنید، با مراکز فروش مجموعه ما تماس بگیرید.

لیست خودروهای پارس خودرو

سوالات متداول

• چرا خرید نقدی و اقساطی محصولات پارس خودرو پرطرفدار است؟

کیفیت مونتاژ، کسب ستاره‌های ایمنی از نهادهای معتبر، زیبایی ظاهری و امکانات رفاهی فراوان، باعث می‌شود تا میزان تقاضا برای خرید اقساطی پارس خودرو و خرید نقدی این محصولات همواره بالا باشد.

• زمان تحویل خودرو در طرح‌های فروش اقساطی پارس خودرو از سایا خودرو چگونه است؟

چنانچه متقاضی شرکت در طرح‌های فروش اقساطی پارس خودرو از سایا خودرو هستید، باید بدانید که ماشین دلخواه خود را به‌صورت فوری و آنی تحویل خواهید گرفت.

• آیا امکان خرید اقساطی از شرکت پارس خودرو وجود دارد؟

پارس خودرو هم مانند دیگر کمپانی‌های خودروساز، واردکننده و مونتاژکننده داخلی هیچ طرحی برای عرضه اقساطی محصولاتش ندارد. برای خرید اقساطی پارس خودرو می‌توانید از طریق سایا خودرو اقدام کنید.

• آیا امکان خرید نقدی پارس خودرو بدون قرعه‌کشی از کمپانی وجود دارد؟

پارس خودرو محصولاتش را در قالب پیش فروش و فروش فوق‌العاده فقط از طریق ثبت‌نام و قرعه‌کشی عرضه می‌کند. اما امکان خرید پارس خودرو بدون قرعه‌کشی و به‌صورت نقدی از طریق سایا خودرو وجود داد.

• قیمت محصولات پارس خودرو در طرح خرید نقدی از سایا خودرو چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت درنظر گرفته شده برای خرید پارس خودرو و انواع برلیانس و ساندرو از سایا خودرو بر اساس معاملات واقعی همان روز و به دور از حباب‌های کاذب تعیین می‌گردد.

نظرات مشتریان

  • فرجی

    سلام لطفاً شرایط استپ وی و اچ سی کراس و کوییک رو بذارین.به وضوح توضیح داده نشده ک چقدر پیش پرداخت و چقدر به صورت قسطی در طی چندماه باید بپردازیم؟

  • شیرزاد

    سلام اگر ممکن است فرم و شرایط راهم جهت خرید خودرو همزمان صورت پذیرد

  • حسینی

    سلام شرایط خرید اقساطی لطف میکنید به نظرم بهتره کامل شرایط تو سایت شرح داده بشه و اگر کاربر مناسب دید تماس بگیر

  • حسن خلیلی

    سلام.موفق و پایدار باشید در آبادانی این مرز پر گهر.یا علی مدد

  • حسن خلیلی

    خیلی عالیه فروش اقساطی با توجه ب وضع اقتصادی نچندان خوب کارمندانی مثل بنده حقیر.پابنده باشید و مانا.درپناه خداوند.

  • مهدی

    ممنون میشم شرایط اقساط بفرمایید

  • سعید

    شرایط ندارین؟چرا ‌سی جواب نمیده

  • قادر

    شرایط اقساط چجوریه ؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره تماس بگیرین