سایا خودرو اعلام میدارد در حال حاضر امکان فروش به کلیه هموطنان عزیز در سرتاسر ایران فراهم میباشد
خریدی متفاوت، فرصت بینظیر برای خرید خودرو دلخواه
خط ویژه واحد فروش: 02171333133
خرید خودرو با بودجه کم

خرید خودرو با بودجه کم، بهترین شرایط خرید ماشین با کمترین بودجه

این روزها با توجه به سیر صعودی قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار، دیگر بسیاری از خریداران قادر به خرید خودرو مورد علاقه خود نیستند و به تعبیری می توان گفت خرید خودرو برای بسیاری از افراد به آرزو تبدیل شده است.

اما همواره مجموعه هایی با راه کارهایی مؤثر برای خرید و داشتن خودرویی ایده ال وجود دارند که این امر را برای افراد میسر کرده اند.

یکی از معتبرترین و معروف ترین مجموعه ها در این زمینه مجموعه سایا خودرو است که امکانات ویژه ای برای فروش اقساطی خودرو را ارائه می دهد.

بنابراین در صورتی که امکان خرید خودرو با بودجه کم را ندارید با بهره مندی از شرایط فوق‌العاده فروش اقساطی خودرو در مجموعه سایا خودرو، می توانید هر مدل خودروی داخلی و یا خارجی که مایل به داشتن آن هستید را انتخاب و به صورت آنی تحویل بگیرد و قسط های آن را به صورت ماهیانه پرداخت کنید و مطمئن باشید که با استفاده از خدمات مجموعه سایا خودرو داشتن خودروی ایده آل حق شماست نه رویای شما.

جهت آشنایی با شرایط فروش اقساطی ساینا S کلیک کنید.

 خرید خودروی نو:

یکی از مهم ترین دسته بندی های خودرو در بازار کشور ما به شکل دسته بندی خودروی داخلی و خارجی می باشد. بنابراین اگر فردی قصد خرید خود دارد ابتدا با توجه به مقدار بودجه و علاقه و همچنین نیاز خود یکی از انواع خودرو داخلی و یا خارجی را انتخاب خواهد کرد.

خرید خودروی نو و یا به اصطلاح صفر دارای یک سری مزایا می باشد که در این میان می توان به موارد نام برده در زیر اشاره کرد:

داشتن ضمانت خدمات

یکی از مشکلات اصلی داشتن خودروی شخصی مربوط به هزینه ها و مخارج بالای آن می باشد. یکی از مهم ترین مزایای خرید خودرو نو آن است که شرکت های خودروسازی برای محصولات خود ضمانت خدمات ارائه می دهند.

در نتیجه خریداران خودرو می توانند به مدت چندین ماه و یا چند سال با آرامش خاطر از خودرویی استفاده کنند که نیاز به هزینه هایی اضافی تعمیرات نداشته باشد.

استفاده از جدیدترین امکانات

مسلم است که خودروهای صفر دارای جدیدترین امکانات در صنعت خودرو سازی هستند؛ چرا که در تولید آن ها از جدیدترین تولیدات صنعت خودرو سازی و فناوری ها استفاده شده است.

خرید ماشین با جدیدترین امکانات

دارنده خودرو صفر علاوه بر استفاده از نهایت کارایی و ایمنی اخرین محصولات شرکت خودروسازی مورد نظر می توانند از امکانات انتخاب خودرو با آپشن های مورد نظر مانند رنگ دلخواه نیز استفاده کنند.

اما همان گونه که در بالا به آن اشاره شد یکی از ایرادات خرید خوروی صفر قیمت بالای خودرو مورد نظر است چرا که بالاترین قیمت یک خودرو مربوط به زمانی است که به تازگی از کارخانه بیرون امده است و رفته رفته با استفاده بیشتر در گذر زمان قیمت ان کاهش می یابد.

علاوه براین خودروهای نو مشمول پرداخت مالیات هستند و مبلغ مالیات به ارزش آن افزوده می شود.

از دیگر ایرادات استفاده از خودروی صفر هزینه مربوط به بیمه آن می باشد، چرا که هزینه بیمه شخص ثالث برای خودروی صفر در مقایسه با همان خودرو کار کرده بیشتر است که این هزینه نیز توسط خریدار پرداخت می شود.

در نتیجه این امور، مجموعه سایا خودرو با در نظر گرفتن شرایط موجود اقدام به فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی کرده است و افراد می توانند اقدام به خرید خودرو با بودجه کم کنند.

خرید اقساطی سایپا

فروش اقساطی خودرو

یکی از راه کار های خرید خودرو برای بسیاری از اقشار جامعه استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو است که در سالیان اخیر رشد و گسترش چشمگیری داشته است، که یکی از دلایل رشد فروش اقساطی خودرو را می توان به وضعیت کنونی اقتصاد و درآمد خانواده ها نسبت داد.

به همین دلیل بسیاری از خودرو سازان داخلی و یا شرکت ها و نمایندگی های فروش خودروهای خارجی دست به فروش اقساطی خودرو با شرایط ویژه کرده اند.

در این میان مجموعه های معتبر اندکی هستند که با شرایط عالی و فعالیت گسترده خدمات ارزنده ای را به خریداران خودرو عرضه می کنند که مجموعه سایا خودرو یکی از معتبرترین و نام آشناترین مجموعه های فروش اقساطی خودرو است که با فراهم آوردن مجموعه ای از شرایط فوق‌العاده برای خریداران و همکاری با شرکت های خودرو ساز داخلی و خارجی امکانات بسیاری را در اختیار مخاطبین قرار داده است.

مزایای خرید اقساطی خودرو

جدای از آن که به هنگام خرید اقساطی خودرو لازم نیست تمام سرمایه و پول خود را به یکباره برای خرید خودرو صرف کنید، خرید اقساطی خودرو از مجموعه سایا خودرو جدای از خارجی یا داخلی بودن خودرو مزایایی به شرح زیر را دارا می باشد:

انتخاب خودروی مناسب تر با صرف بهینه هزینه

خرید خودروی قسطی این امکان را برای شما فراهم می آورد تا با سرمایه کمتر انتخاب مناسب تری داشته باشید و همچنین خرید خودرو با بودجه کم برای شما امکان‌پذیر باشد.

جدای از این موارد به صورت یکباره تمامی پول خود را برای داشتن خودرو خرج نمی کنید و با داشتن برنامه ریزی با مدیریت صحیح مالی خواهید توانست به طور هم‌زمان یا در برهه زمانی کوتاه پول خود را در جایی دیگر سرمایه گذاری کنید.

قرارداد خرید خودرو

امکان خرید خودرو با کمترین میزان پیش پرداخت

با استفاده از خدمات ارائه شده توسط مجموعه سایا خودرو قادر خواهید بود با پرداخت کمترین مقدار پیش پرداخت خودروی مورد نظر یا خودرویی ایده ال و متناسب با نیاز، علاقه و شرایط خود را خریدار کنید.

امکان خرید خودرو بدون نیاز به ضامن

یکی از شاخص ترین ویژگی های مجموعه سایا خودرو امکان خرید خودرو بدون نیاز به ضامن برای خریداران است و تنها با داشتن چک امکان خرید خودرو با بودجه کم نیز برای افراد مهیا می باشد.

تنوع در ارائه خدمات

در مجموعه سایا خودرو امکان استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو با بودجه کم برای انواع خودروی داخلی و خارجی امکان‌پذیر است.

سند خودرو به نام خریدار

در هنگام خرید خودرو از سایا خودرو سند خودرو به نام خریدار ثبت می شود. این کار از بروز مشکلات قانونی در ادامه روند استفاده از خودرو خریداری شده جلوگیری می‌کند.

تحویل آنی خودرو

پس از عقد قرارداد در مجموعه سایا خودرو، خودرو در اختیار خریدار قرار می گیرد. این یعنی با انتخاب سایا خودرو دیگر نیازی نیست روزها یا حتی ماه‌ها در انتظار دریافت خودرو خود باشید. بسیاری از مجموعه‌هایی که اقدام به ارائه اقساطی خودرو می‌کنند، معمولا چندین ماه یا یک سال پس از ثبت نام خودرو را به شما تحویل می‌دهند. تفاوت سایا خودرو با سایر مجموعه‌ها در ارائه سریع خودرو خریداری شده است.

این مزیت پاسخ دیگری برای سوالی با مضمون چگونه ماشین بخریم است. با این روش می‌توانید به راحتی خودرو خود را خریداری کنید و نگرانی بابت دریافت آن نداشته باشید.

پرداخت ماهیانه قیمت خودرو و عدم تحمل فشار مالی

شرایط فروش اقساطی خودرو، خریدار را ملزم به پرداخت بخشی از مبلغ خودرو به صورت اقساط منظم ماهانه طی قراردادی میان خریدار و مدیران مجموعه سایا خودرو می کند، که به وسیله این قرارداد تعداد قسط، تاریخ پرداخت قسط ها و مبلغ آن ها مشخص می شود.

به این ترتیب هزینه از پیش تعیین و برنامه ریزی می شود و خریدار متحمل فشار نخواهد بود. همچنین یکی از مزایای سایا خودرو قسط بندی مبلغ خودرو با توجه به شرایط مالی خریدار است.

خرید خودرو از سایا خودرو

ارائه خدمات مشاوره به مشتریان

در مجموعه بی نظیر سایا خودرو حضور کارشناسان خبره و با تجربه باعث شده است تا مشتریان همواره انتخاب مناسب تر و با آگاهی بیشتری را داشته باشند. مشاوران این مجموعه همواره به صورت آنلاین و از طریق ارتباط تلفنی و یا حضوری اماده ارائه خدمت به کاربران فضای مجازی و مشتریان پیش از خرید و حتی در مراحل خرید و پس از آن هستند.

توجه داشته باشید که با خرید قسطی خودرو از مجموعه سایا خودرو و پرداخت منظم اقساط می توانید برنامه ریزی دقیقی برای امور مالی خود داشته باشید و پول خود را در طرح های اقتصادی دیگر سرمایه گذاری کنید و از هزینه های اضافی و جانبی بسیاری در مورد خرید خودرو جلوگیری کنید. همچنین با خرید خودرو نو سطح زندگی شما ارتقا یافته و تجربه ای همراه با لذت را از خرید و رانندگی خودروی مورد نظر خواهید داشت.

در ضمن لازم به ذکر است که این مجموعه دارای مجوزهای لازم و مرتبط از سوی اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه ها و فروشندگان خودرو می باشد که این امر اطمینان بیشتری را برای مشتریان این مجموعه فراهم آورده است.

با توجه به انچه که تا کنون در مورد فروش اقساطی خودرو و مزایای استفاده از خدمات مجموعه ی سایا خودرو گفته شد افراد می توانند اقدام به خرید خودرو با بودجه کم و کمترین مقدار پیش پرداخت کنند.

در ادامه مطلب به بررسی فروش اقساطی خودرو با استفاده از امکانات ایجاد شده توسط مجموعه سایا خودرو در ارتباط با محصولات داخلی ایران خودرو و سایپا می پردازیم.

خودرو اقساطی

امکان خرید اقساطی ایران خودرو در مجموعه سایا خودرو

شرکت بزرگ ایران خودرو فعالیت خود را از سال 1342 آغاز کرده است و در سال 1381 از خودروی سمند به عنوان نخستین خودروی ملی رونمایی کرد. در حال حاضر محصولات شرکت ایران خودرو با توجه به داشتن کیفیت مطلوب سهم بزرگی از خودروهای مورد استفاده خریداران را به خود اختصاص داده است و مدل های بسیاری با نام های تجاری متعدد به بازار عرضه کرده است. فروش اقساطی ایران خودرو یکی از خدمات نوین مجموعه سایا خودرو در زمینه فروش اقساطی خودروهای داخلی است که با استفاده از ان می توانید با مقدار بودجه معین نسبت به خرید محصولات آن اقدام کنید.

البته همان طور که می‌دانید ایران خودرو برخی از تولیدات خود را در بازه زمانی شش ماهه تا یکسال به صورت قرعه کشی در اختیار مخاطبان قرار می دهد که برای مشتریان رضایت بخش نیست. زیرا این روش به عنوان بهترین روش خرید خودرو معرفی نمی‌شود. معمولا در قرعه‌کشی‌های ایران خودرو شانس برای تمامی افراد به یک شکل رقم نخورده و برخی حتی سال‌هاست با حضور در قرعه‌کشی، باز هم موفق به برنده شدن در آن نشده‌اند.

با توجه به تقاضای افراد برای محصولات این شرکت خودروسازی، مجموعه سایا خودرو با رفع این مشکل اقدام به عرضه و فروش خودروهای ایران خودرو به صورت اقساطی نموده است بنابراین افراد می توانند امکان خرید خودرو با بودجه کم از محصولات این شرکت را داشته باشند.

در مجموعه سایا خودرو می توانید از امکان خرید اقساطی سمند و دیگر خودروها مانند پژو پارس، 206 صندوق دار، 207 اتومات، سورن، رانا و انواع مدل سمند، دنا، هایما و … استفاده کنید برای این کار کافی است به صفحه اینترنتی این مجموعه مراجعه کنید و یا از طریق تماس تلفنی و حضوری از خدمات مشاوره کارشناسان حاضر در مجموعه بهره بگیرید و سپس اقدام به خرید خودرو مورد نظر کنید بدون ان که دیگر نگران از دست دادن فرصت قرعه کشی و یا صرف مبلغ هنگفتی برای خرید خودرو باشید.

خرید اقساطی محصولات سایپا

امکان خرید اقساطی سایپا در مجموعه سایا خودرو

محصولات شرکت خودروسازی سایپا به دلیل قیمت، ایمنی قابل قبول، تنوع، ویژگی های ظاهری و مشخصات فنی استاندارد همواره توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده است اگرچه امکان استفاده از فروش اقساطی سایپا مانند خودروهای دیگر در تمام طول سال برای افراد مهیا نیست و این موجب شده است که افراد برای تهیه خودرو مورد نظر دچار مشکل شوند.

خوشبختانه مجموعه بی نظیر سایا خودرو شرایط خرید خودرو با بودجه کم را برای محصولات این شرکت در تمام طول سال فراهم آورده است و شما می توانید با مراجعه به این مجموعه و با داشتن بودجه معین و پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت، بدون نیاز به ضامن اقدام به استفاده از شرایط فروش اقساطی پراید 151، تیبا، ساینا، کوئیک و دیگر خودروهای تولیدی سایپا کنید.

جدای از محصولات نام برده و مزایای استفاده از خدمات مجموعه سایا خودرو می توانید از خدمات مربوط به فروش قسطی خودروهای مربوط به دیگر شرکت ها مانند شرکت پارس خودرو، کرمان موتور، بهمن موتور و خودروهای خارجی مانند هیوندای و کیا با امکان تحویل آنی خودرو، خرید با کمترین مقدار پیش پرداخت، تحویل سند به نام خریدار و … نیز استفاده کنید.

بنابراین اگر  شما از جمله افرادی هستید که این سؤال در ذهن شما به وجود امده است که چطور با بودجه کم، خودرو مورد علاقه خود را بخرم؟

بایستی در پاسخ به شما بگوییم برای این کار کافی است به صورت حضوری یا تلفنی از انواع خدمات به ویژه خدمات مشاوره و فروش مجموعه سایا خودرو استفاده کنید و یا با مراجعه به سایت آن از تمامی خودروهای داخلی و خارجی موجود دیدن کنید و پس از بررسی مورد نظر اقدام به خرید خودرو با بودجه معین خود کنید.

بهترین راه خرید خودرو با بودجه محدود چیست؟

بهترین راه خرید خودرو با بودجه محدود، مراجعه به مجموعه سایا خودرو و انتخاب گزینه خرید اقساطی است. این روش امکان دسترسی به خودروی موردنظر با اقساط مناسب و شرایط انعطاف‌پذیر را فراهم می‌کند، همچنین تجربه حرفه‌ای و معتبری را در خرید خودرو ارائه می‌دهد. با انتخاب سایا خودرو، مشتریان می‌توانند به راحتی به خودرویی از برندهای معتبر دست یابند و با پرداخت اقساط ملایم، به تحقق خواسته خود در امور خودروییشان برسند.

نتیجه گیری

بنابر تمام نکاتی که مورد بررسی قرار گرفت اگر قصد خرید از مجموعه بزرگ سایا خودرو را دارید کافی است با شماره های مربوط به این مجموعه تماس بگیرید و یا از طریق مطالب داخل سایت و تکمیل فرم های مورد نظر از خدمات ویژه این مجموعه استفاده کنید.

2.7/5 - (20 امتیاز)
3.3 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمدملازهی
احمدملازهی
10 ماه قبل

سلام
اگه اقسادی بتونیم ماشین بخریم که خیلی عالی میشه

مقالات اخیر

مقایسه جک J4 و برلیانس H330
در گذشته نه چندان دور، محصولات جک J5 از جمله پرفروش‌ترین محصولات شرکت کرمان موتور...
تفاوت ساینا و تیبا 2
تیبا در حال حاضر، جایگزین پراید شده است و با وجود اینکه ظاهر آن خیلی...
پیش فروش خودرو لاماری ایما
طبق پیش فروش خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودرو های وارداتی، این شرکت...
سامانه خرید خودرو وارداتی جانبازان
در تاریخ 4 بهمن ماه سال 1402 اولین اطلاعیه و اعلامیه در خصوص واردات خودرو...
جهت مشاوره تماس بگیرین