سایا خودرو اعلام میدارد در حال حاضر امکان فروش به کلیه هموطنان عزیز در سرتاسر ایران فراهم میباشد
خریدی متفاوت، فرصت بینظیر برای خرید خودرو دلخواه
خط ویژه واحد فروش: 02171333133

فروش اقساطی بهمن موتور

فروش اقساطی بهمن خودرو

گروه خودروساز بهمن که رتبه A پایا را از وزارت صنعت، معدن و تجارت کسب کرده است، نخستین خودروساز ایرانی است که موفق به کسب این رتبه شده است و از این پس می‌تواند هزینه‌های مالی خود را در کمترین زمان ممکن بدون ضامن از بازار سرمایه تامین نماید. این شرایط نوید بخش فعالیت مستمر گروه خودروسازی بهمن است که با بومی سازی پای برترین و اقتصادی‌ترین خودروهای روز جهان را به جاده‌های ایران باز کند.

خرید اقساطی ماشین های گروه بهمن از سوی این گروه خودروسازی مدتی است که با اما و اگرهای زیادی مواجه شده است و باید منتظر ماند تا مدیران فروش بهمن، شرایط، جزییات، زمان و قیمت فروش اقساطی محصولات خود را اعلام کنند. در چنین شرایطی که هر روز قیمت خودرو دستخوش نوسانات بسیار می‌شود، اصلا منطقی نیست که سرمایه‌ای که برای خرید خودرو در نظر گرفته شده است راکد بماند؛ چراکه  قدرت خرید کاهش پیدا می‌کند و قدرت انتخاب به خودروهایی با سطح پایین‌تر محدود می‌شود.

شرایط فروش گروه بهمن

سایا خودرو به‌ عنوان مجموعه پیشتاز در ارائه طرح‌های فروش خودرو از جمله خودروهای ایرانی و خارجی، تمامی محصولات گروه بهمن را با شرایط ویژه نقدی و اقساطی متناسب با توان مالی خریدار، عرضه می‌کند. سایا خودرو، در قالب طرح فروش خودروهای گروه بهمن، فیدلیتی، دیگنیتی، هاوال اچ۲، مزدا ۳ جدید، هاوال اچ ۹ و بسترن B30 را به صورت اقساطی عرضه می‌کند.

تاریخچه بهمن موتور

بهمن موتور یکی از بزرگترین مجموعه های تولید و فروش خودرو در کشور میباشد که در کنار دیگر تولید کنندگان بزرگ خودرو در کشور توانسته مدل های زیادی از خودرو را تولیدو مونتاژ و به مشتریان عرضه نماید. با افرایش قیمت های خودرو خرید محصولات این شرکت برای برخی از علاقمندان به محصولات این شرکت امکان پذیر نمیباشد و به همین دلیل باید از خدمات فروش نقد و اقساط محصولات بهمن موتور که برخی شرکت های فعال در زمینه فروش اقساطی خودرو در نظر گرفته اند بهره مند شوید.

فروش نقد و اقساط محصولات بهمن موتور شما را قادر خواهد ساخت تا بصورت نقد و اقساط بتوانید خودروی مورد نظر خود را به راحتی و بدون اینکه بار مالی زیادی را متحمل شوید تهیه نمایید. خرید خودرو به بودجه زیادی نیاز دارد که از این رو با انتخاب مراکز معتبر با اطمینان خاطر میتوانید خودروی مورد علاقه خود را با پیش پرداختی که به شرکت میپردازید و همچنین تعداد اقساط مشخص تهیه نمایید.

فروش محصولات محبوب بهمن موتور

دیگنیتی با رنگ مشکی و فیدنیتی با رنگ آبی

اگرچه محصولات بهمن موتور در رده قیمتی بالایی قرار دارند، اما طرح‌های فروش اقساطی بهمن موتور همواره متقاضیان زیادی را به خود می‌بینند. اما به نظر شما علت محبوبیت این طرح‌ها و این خودروها چیست؟ یا بهتر است بگوییم چه عواملی باعث می‌شود در میان انواع محصولات داخلی، مونتاژی و خارجی موجود در بازار ایران، مشتری دست روی بهمن موتور بگذارد؟!

ظاهر جذاب و قدرتمند محصولات بهمن موتور

چه از دلدادگان فیدلیتی و دیگنیتی باشید چه مزدا سه جدید، با یک بررسی سطحی هم می‌توان به این نتیجه رسید که بهمن موتور خودروهایی لوکس، مدرن با ظاهری جذاب و قدرتمند را عرضه می‌کند. همان طور که نحوه لباس پوشیدن، نوع استایل، اکسسوری‌های مورد استفاده و به طور کلی نحوه برخورد هر شخص اطلاعات دقیقی درباره شان اجتماعی و شخصیت او ارائه می‌دهد، این سلیقه در انتخاب نهایی ماشین شخصی نیز خود را نشان می‌دهد. افرادی که متقاضی شرکت در طرح‌های خرید اقساطی بهمن موتور هستند، به نشستن پشت فرمان خودروهای پر قدرت و لوکس علاقه خاصی دارند.

با کلیک بر روی لینک درج شده درباره شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بخوانید.

کابین مجهز و امکانات رفاهی متعدد

امکان ندارد درب محصولات بهمن موتور را که باز می‌کنید از کابین مدرن و پر زرق و برق آن شگفت زده نشوید. طراحی جذاب در کنار المان‌های تجملاتی و در عین حال رفاه راننده و سرنشینان باعث می‌شود نتوان ایراد قابل توجهی از محصولات این کمپانی گرفت. البته برخی به متریال به کار رفته در کابین اعتراض دارند که در این مواقع باید منصف بود. چنین امکانات و طراحی از سوی دیگر کمپانی‌ها با قیمتی بسیار گرانتر عرضه می‌شود، بنابراین باید قدر امکانات و آپشن‌های محصولات بهمن موتور را دانست. همه چیز برای آسایش مهیاست، از کلیدهای کنترل روی فرمان گرفته تا انواع کنترلرهای ایمنی و رفاهی تا عدم ورود صدای موتور به داخل کابین و … بنابراین باید حق داد به کسانی که در برابر طرح‌های فروش بهمن موتور نتوانند مقاومت کنند.

بازار دست دوم داغ

اگرچه یکی از بزرگترین مشکلاتی که پیش روی مالکان خودروهای وارداتی یا مونتاژی است، فروش آن در بازار دست دوم قلمداد می‌شود، اما خوشبختانه تمامی محصولات بهمن موتور از چنان محبوبیتی در کشور ما برخوردارند که به سرعت و سادگی معامله می‌شوند. بنابر مزایای متعددی که برای انواع این خودروها مانند دیگنیتی و فیدلیتی وجود دارد، هم خرید این خودروها به عنوان ماشین صفر پر رونق است و هم حضور آن‌ها در بازار خودروهای کارکرده موجب رونق این بازارها شده است.

بیشتر بخوانید: فروش اقساطی فیدلیتی

کیفیت ساخت و ایمنی

اگر گمان می‌کنید با شرکت در طرح فروش اقساطی بهمن موتور صاحب دیگنیتی و فیدلیتی چینی یا مزدا سه محصول مشترک ژاپن و چین می‌شوید و تصوری که از چین دارید در حد محصولات بنجل وارداتی به کشورمان در دهه هشتاد شمسی است، باید رک بگوییم که اشتباه می‌کنید. تجربه کاربری مالکان از کیفیت و استاندارد بودن محصولات بهمن موتور خبر می‌دهد و از اصلی‌ترین عوامل محبوبیت ماشین‌هایی که توسط این کمپانی تولید و مونتاژ شده نیز همین است. اکثر محصولات گروه خودروسازی بهمن موفق به دریافت ستاره‌های ایمنی شده،اند. یعنی چه؟! یعنی توسط نهادهای بین المللی کنترل ایمنی، مورد آزمون قرار گرفته‌اند و توانسته‌اند حد نصاب‌های لازم را به دست آورند.

شناخت ذائقه مشتری ایرانی

مهندسان بهمن موتور شناخت کافی و دقیقی از سلیقه و ذائقه مشتری ایرانی دارند. چه در ارائه کراس‌اوررهای قدرتمند چه خودرو سواری کامپکت، این کمپانی نشان داده به خوبی می‌داند هم وطنش به دنبال چیست. در شرایطی که خودروسازان داخلی معمولا تلاش می‌کنند طوری سر و ته خودروسازی را هم بیاورند که قیمت تمام شده ماشین آنقدرها بالا نرود که مشتری از آن استقبال نکند، اما محصولات بهمن موتور دارای امکانات رفاهی کافی و جذابی است که دلیل کافی به مشتری برای شرکت در طرح‌های فروش بهمن موتور می‌دهد.

شرایط خرید اقساطی بهمن موتور تحویل فوری چگونه است؟

اگر اطلاع از شرایط خرید بهمن موتور تحویل فوری برایتان مهم است و این روزها به یک دغدغه جدی برایتان تبدیل شده است تا مرکزی با بهترین شرایط را پیدا کنید که یکی از محصولات جذاب این شرکت را از آن خود کنید، باید صراحتا بگوییم که به بهترین صفحه‌ای که ممکن بود در اینترنت به آن برخورد کنید، هدایت شده‌اید.

اکثر محصولات بهمن موتور در زمره خودروهای لوکس و گران قیمت قرار دارند که اولا کمتر مجموعه‌ای به علت قیمت بالا امکان فروش اقساطی بهمن موتور را فراهم می‌کند و از طرف دیگر چون این خودروها وارداتی هستند، امکان خرید اقساطی محصولات بهمن موتور با قیمت واقعی یا وجود ندارد و یا تعداد مراکزی که با قیمت واقعی به دور از حباب‌های کذایی بازار این محصولات را عرضه کنند، انگشت شمارند.

با این وجود، به سبب درخواست مکرر کاربران، سایا خودرو، امکان فروش قسطی محصولات بهمن موتور با شرایط عالی را فراهم آورده است. بر این اساس شما از مزایای تحویل فوری، ثبت سند به نام خریدار و خرید خودرو با هر میزان سرمایه‌ای که دارید، بهره‌مند خواهید شد.

جهت کسب اطلاعات درباره شرایط فروش اقساطی رسپکت کلیک کنید.

فروش بهمن موتور 1403

دیگنیتی و فیدلیتی در یک قاب

طرح فروش بهمن موتور از همان نخستین روزهای سال 1403 در دستور کار مجموعه ما قرار گرفت و استقبال از آن نیز بی‌نظیر بود. اگرچه این روزها اوضاع و احوال اقتصادی قدری مناسبات مالی را دچار اختلال کرده و بازار دچار رکورد و سردرگمی است، اما همچنان تقاضا برای خرید بهمن موتور وجود دارد. هرچه شرایط زندگی سخت‌تر شود، روی آوردن به محصولات به صرفه و کم استهلاک، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

خرید قسطی محصولات بهمن موتور به همین سبب مشتریان دائمی خود را دارد و متقاضیان سراسر کشور می‌توانند با شرکت در طرح فروش اقساطی بهمن موتور در تهران پشت فرمان خودرو مورد علاقه خود بنشینند.

این ادعا که نباید در شرایط اقتصادی نابسامان به سراغ خودروهای لوکس و مدرن رفت، هم صحیح هست و هم صحیح نیست! اجازه بدهید توضیح دهیم. ببینید! اگر قرار باشد در چنین شرایط بحران زده‌ای که قیمت کالاهای اساسی هر روز دستخوش نوسان می‌شود و از ارزش پول ملی، لحظه‌ای کم می‌گردد، به صورت نقدی صاحب یک خودرو میلیاردی شوید، صراحتا باید بگوییم ما هم این تصمیم مالی را هوشمندانه نمیدانیم. فکرش را بکنید یک باره مبلغ قابل توجهی از حساب خود کسر کنید و یک کالای استهلاک پذیر بخرید. به همین سبب است که افرادی که دو دوتا چهار تای اقتصاد را بلد باشند، شرکت در طرح‌های فروش اقساطی بهمن موتور را عقلانی می‌دانند. حتی اگر از طبقه متمول باشند و به اندازه خرید چندین خودرو لوکس پول در حسابشان موجود باشد.
اما در مقابل، شرکت در طرح‌های فروش محصولات بهمن خودرو به صورت اقساطی یک انتخاب حساب شده است. زیرا اولا شما خودرویی را خریداری کرده‌اید که پس از پایان پرداخت اقساط، به یک سرمایه برای شما تبدیل می‌شود. به طوری که بر قیمت تمام شده آن افزوده خواهد شد و همپای تورم اقتصادی، شما میتوانید با وجود سواری گرفتن از ماشینتان، آن را گرانتر بفروشید. ثانیا همه تخم مرغ‌های خود را در یک سبد نگذاشته‌اید و این فرصت را پیدا کرده‌اید که مابقی سرمایه خود را در دیگر امور اقتصادی و بازارهای مالی وارد کنید و از این طریق هم به سود برسید.

فروش اقساطی بهمن موتور در سایا

شما عاشق کدام یک از محصولات این شرکت هستید و هدفتان از شرکت در طرح فروش قسطی بهمن موتور چیست؟!

از دیگنیتی و فیدلیتی گرفته تا مزدا سه، انواع هاوال و بسترن بی 30، با بهترین شرایط آماده شده‌اند تا راهی منازل شما شوند. خرید دیگنیتی و فیدلیتی، عبارت پرتکراری در موتورهای جستجوگر است، اما فکر می‌کنید در کل کشور چند مرکز هستند که بتوانند امکان خرید  فیدلیتی یا دیگنیتی را برای شما فراهم کنند؟!

قطعا تعدادشان بسیار محدود است و راستی آزمایی وعده‌های آن‌ها برای فروش اقساطی بهمن موتور نیز کار ساده‌ای نیست. در چنین شرایطی عاقلانه‌ترین راهکار معامله با مجموعه صاحب نامی است که‌ ید طولایی در زمینه فروش اقساطی محبوب‌ترین خودروهای روزکشور داشته باشد. بنابراین کجا بهتر از سایا خودرو برای خرید اقساطی بهمن موتور؟!

فقط دیگنیتی و فیدلیتی نیستند که همواره  تقاضا برای خرید اقساطی آن‌ها وجود داشته باشد، خرید مزدا 3 نیز فرصت ویژه مجموعه ما برای علاقمندان به این محصول جذاب است. فروش بسترن B30 را باید از دیگر طرح‌هایی برشمرد که اصرار مکرر مشتریان آن را در طرح ویژه فروش اقساطی محصولات بهمن موتور جای داد.

هاوال‌ ها هم در چند سال اخیر بسیار مورد توجه مشتری ایرانی قرار گرفته‌اند و سایا خودرو در این طرح، بستر مناسبی برای خرید اقساطی هاوال h2 به وجود آورده است و به سبب این استقبال امکان خرید اقساطی هاوال h9  نیز فراهم شد.

بنابراین در طرح فروش اقساطی بهمن موتور، از هاوال تا دیگنیتی جای دارند و امکان خرید اقساطی مزدا 3، بسترن و فیدلیتی نیز وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.

فیدلیتی با رنگ مشکی از نمای جلو

دیگنیتی، اسپرت و زیبا

در سایا خودرو، تجربه خرید اقساطی دیگنیتی بهمن موتور، یک فرصت فوق‌العاده برای دستیابی به خودرویی اسپرت و زیبا را فراهم می‌کند. دیگنیتی، به عنوان یک مدل شاسی بلند و جذاب، به طور خاص به ترکیب کاملی از انعطاف‌پذیری و زیبایی معروف است.

خودروی فنگون ix5، تولیدشده توسط دانگ فنگ چین، در ایران با نام دیگنیتی بهمن موتور عرضه می‌شود. این خودرو با طراحی مدرن، فضای راحت و ویژگی‌های متنوعی از جمله تک دیفرانسیل، کروز کنترل و سانروف برخوردار است. با موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ و گیربکس CVT، حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت را داراست و از صفر تا صد در ۱۲ ثانیه شتاب می‌دهد. همچنین، مصرف سوخت ترکیبی ۷.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و ابعاد ۴۶۸۵x۱۸۶۵x۱۶۴۵ میلی‌متر را داراست.

فیدلیتی ۵ نفره

فیدلیتی ۵ نفره، به عنوان یکی از انتخاب‌های برجسته خرید اقساطی در بازار خودرو، توسط بهمن موتور به ایرانیان معرفی شده است. این خودرو به عنوان دومین محصول چینی توسط بهمن موتور عرضه شده و به وضوح نشان‌دهنده تعهد این شرکت به ارائه خودروهای باکیفیت به بازار ایران است.

در مورد مشخصات فنی، فیدلیتی ۵ نفره با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری خطی بنزینی توربوشارژ عمل می‌کند و دارای حداکثر قدرت موتور ۱۵۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر است. این خودرو با یک گیربکس ۶ دنده‌ای اتومات دو کلاچه به حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت دست می‌یابد و توانایی شتاب‌زنی از صفر تا صد در ۱۲ ثانیه را داراست.

همچنین، فیدلیتی دارای مصرف سوخت ترکیبی ۷.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، استاندارد آلایندگی یورو ۵ و گنجایش مخزن سوخت ۵۵ لیتر است. ابعاد این خودرو نیز به طول ۴۷۳۵ میلی‌متر، عرض ۱۹۰۰ میلی‌متر، ارتفاع ۱۷۱۰ میلی‌متر و وزن ۱۵۷۵ کیلوگرم می‌رسد. از خرید اقساطی فیدلیتی برای تجربه رانندگی باکیفیت و زیبایی مطلوبی بهره‌مند شوید.

مزدا ۳

یک انتخاب برجسته برای خرید اقساطی خودرو، خريد اقساطی مزدا ۳ است. این سدان یا هاچ‌بک، یک یادآوری از این واقعیت است که خودروهای اقتصادی می‌توانند تجربه رانندگی را بهبود بخشند. مزدا ۳ دارای ویژگی‌های بسیاری است که آن را از سایر خودروها تمیز می‌کند.

امکانات مزدا ۳ شامل سواری راحت، موتورهایی با کارایی بالا و مصرف کم سوخت، طراحی داخلی زیبا و مواد باکیفیت، ویژگی‌های ایمنی فراوان و غیره است.

فروش اقساطی مزدا ۳ به عنوان یک گزینه مالی مناسب برای خرید این خودرو عرضه شده است. قیمت‌های مزدا ۳ بسته به مدل، مشخصات و ویژگی‌های مختلف متغیر است. این خودرو با گزینه‌های موتور متنوع و گیربکس‌های اتوماتیک و دستی در دسترس است.

همچنین، مزدا ۳ دارای ویژگی‌هایی مانند یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی و دوربین عقب نیز است. این خودرو با طراحی جذاب و به‌روز، انتخاب عالیی برای افرادی است که به دنبال یک خودروی جمع‌وجور و باکیفیت هستند.

شرایط فروش اقساطی بهمن خودرو

اگر در بین خطوط این مطلب به دنبال یافتن پاسخ این سوال هستید که شرایط فروش بهمن خودرو مناسب کدام اقشار است باید صراحتا به شما بگوییم: همه! بله! همه! شوخی نمی‌کنیم و کاملا هم جدی هستیم. شما با هر توان مالی می‌توانید صاحب دیگنیتی، فیدلیتی، مزدا سه و دیگر ماشین‌های جذاب بهمن موتور شوید. چگونه؟! سایاخودرو برایتان بستری فراهم کرده است که با کمترین سرمایه، کمترین پیش پرداخت و اقساط بلند مدت بتوانید ماشین محبوبتان را بخرید. بنابراین فرقی نمی‌کند که کارمندی هستید با ماهانه ۱۵ میلیون تومان حقوق یا وکیلی هستید که ماهانه ۲۰۰ میلیون تومان درآمد دارید. از نظر ما شما هر شغل و درآمدی که دارید می‌توانید در طرح فروش اقساطی بهمن خودرو شرکت کنید، زیرا شرایط ما با توجه به اوضاع اقتصادی شما قابل انعطاف است.

با کلیک بر روی لینک درباره شرایط فروش اقساطی سایپا بخوانید.

فروش نقد و اقساط محصولات بهمن خودرو با بهترین شرایط

سایا خودرو یکی از معتبرترین مجموعه های فروش نقد و همچنین اقساط خودرو در کشور میباشد که خدمات فروش نقد و اقساط محصولات بهمن موتور را آن هم با بهترین شرایط برای مشتریان در نظر گرفته است. اگر قصد خرید بهمن موتور از این مجموعه و همچنین در صورتیکه قصد خرید اقساطی خودرو را داشته باشید بهترین شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی بصورت تحویل به لحظه پیش روی شما قرار خواهد گرفت و تا حد زیادی خرید خودرو بصورت قسطی را برای شما آسان خواهد کرد.

گروه بهمن محصولاتی با بالاترین درجه کیفی را تولید می‌کند و عنوان اولین خودروساز سبز را به خود اختصاص داده است. این خودروساز ایرانی در مونتاژ خودروهای خارجی زیبایی‌های ظاهری را در کنار تجهیز داخلی لحاظ می‌کند و ازاین‌رو جوانان، پروپا قرص‌ترین مشتریان آن‌ها هستند و سایا خودرو امکان خرید اقساطی پرفروش‌ترین تولیدات بهمن را فراهم آورده است.

خرید نقدی محصولات بهمن موتور بدون قرعه کشی از سایا خودرو

طی سالهای گذشته خودروسازان، واردکنندگان و شرکت‌های مونتاژ کننده داخلی اینقدر عرضه محصولات خود را به طرح‌های ثبت‌نامی و قرعه‌کشی پیوند زده‌اند که مشتری معمولا پس از چندین بار ناکامی در برنده شدن، ترجیح می‌دهد به شیوه‌های دیگری برای خرید خودرو روی بیاورد.

ازاین‌رو باید اشاره کنیم که واقعا این استدلال صحیح نیست که خرید اقساطی بهمن موتور فقط مختص کسانی است که با مشکل در تامین سرمایه لازم برای خرید نقدی مواجهند. زیرا افراد ترجیح می‌دهند به‌جای اینکه خرید یک محصول مدرن و لوکس را به شانس و اقبال گره بزنند، یک میان‌بر هوشمندانه پیدا کنند. هم محصولات باکیفیت و به‌روز بخرند و هم مابقی سرمایه خود را در دیگر بازارهای مالی سرمایه‌گذاری کنند.

اما آیا راهی هم وجود دارد که بتوان برای خرید محصولات بهمن موتور با تحویل فوری به‌صورت نقدی اقدام کرد؟! بله! سایا خودرو برای متقاضیانی که قصد دارند پشت فرمان غول‌های رویایی چینی یعنی دیگنیتی و فیدلیتی یا سدان جذابی مانند مزدا سه بنشینند، اما حوصله ثبت‌نام آنلاین و تکیه کردن بر تقدیر برای برنده شدن در قرعه‌کشی را ندارند، بستری مهیا کرده است تا در سریع‌ترین زمان ممکن صاحب خودروهای مدرن شوند.

بر این اساس شما برای خرید بهمن موتور از سایا خودرو نیاز به هیچ مقدمه‌چینی خاصی ندارید. کافی است گوشی همراه خود را بردارید و ضمن دریافت مشاوره رایگان درباره خرید خودرو از کارشناسان مجرب مجموعه، تاریخ و زمان دقیق حضور در یکی از شعب سایا خودرو را هماهنگ کنید.

اینک همه چیز حاضر است! کارت بانکی و مدارک خود را بردارید و راهی مراکز فروش مجموعه ما شوید. شما با قیمتی واقعی و منصفانه و طی قراردادی قانونی و شفاف، مالک یک شاسی بلند مدرن یا سدان جذاب از محصولات مونتاژشده توسط شرکت بهمن خودرو خواهید شد و به‌صورت فوری و آنی ماشینتان را تحویل می‌گیرید. خب! اینک کافی است پشت فرمان بنشینید و راهی منزل شوید.

حال اگر در میانه راه تصمیم گرفتید برای دیگر اعضای خانواده هم یک ماشین بخرید، اما با مشکل تامین اعتبار مواجه شدید، جای نگرانی نیست. زیرا طرح‌های فروش اقساطی بهمن موتور هم در دستور کار سایا خودرو قرار دارد و شما این امکان را دارید که با حداقل پیش پرداخت، اقساط بلند مدت و همچنان با شرط تحویل فوری و قیمت منصفانه، یک خودرو دیگر را نیز مالک شوید.

قیمت محصولات بهمن موتور در طرح خرید نقدی از سایا خودرو چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت تمامی خودروها بر اساس تعداد معاملات واقعی طی همان روز تعیین می‌گردد. بنابراین نرخ خودرو تابعی از نرخ تورم موجود در بازار است و نوسان قیمت دلار نیز باعث افزایش، کاهش یا تثبیت قیمت خودرو می‌شود. وقتی حرف از شرکت در طرح‌های فروش بهمن موتور به‌میان می‌آید که توسط مجموعه‌های مختلف ارایه می‌شود، متاسفانه شاهد حباب‌های کاذبی هستیم که نه فقط بر قیمت تمام‌شده محصولات مونتاژی یا وارداتی، بلکه بر تمام بازار خودرو اثر می‌گذارد.

به این ترتیب ممکن است شما در یک روز از چندین مجموعه فروش خودرو، قیمت محصولات ایرانی یا وارداتی را استعلام کنید و هر کدام عددی متغیر با تفاوت قیمت فاحش را به شما اعلام کنند. به‌همین دلیل بسیار مهم است که برای شرکت در طرح‌های فروش محصولات بهمن موتور با قیمت مناسب به یک مجموعه شناخته شده و معتبر مراجعه کنید که مطمئن باشید با نرخی منصفانه اقدام به عرضه خودرو می‌کند و در تعیین قیمت‌ها تحت تاثیر حباب‌های کذایی بازار قرار نمی‌گیرد.

ما در سایا خودرو پرطرفدارترین محصولات تولید و مونتاژ کمپانی بهمن خودرو را با قیمت واقعی عرضه می‌کنیم تا شما بتوانید بدون دغدغه و الزام به هیچ پیش شرط خاصی، خودرو مورد نظر خود را خریداری کنید. اگر هم به‌تازگی تصمیم مالی مهمی گرفته‌اید که با کسری سرمایه مواجه شده‌اید، امکان خرید اقساطی بهمن موتور همواره برای شما وجود دارد.

فیدلیتی قرمز رنگ و دیگنیتی با رنگ مشکی

تاریخچه شرکت بهمن موتور

شرکت بهمن موتور یکی از پیشگامان صنعت خودروسازی در ایران است. تأسیس این شرکت به سال 1331 بازمی‌گردد که ابتدا با فعالیت در حوزه ترابری دریایی و با نام ایران خلیج کو  شروع کرد و سپس به تولید خودرو روی آورد. تلاش بی‌وقفه شرکت بهمن موتور در طی سال‌ها، منجر به توسعه و رشد این برند شد. با گذشت زمان، بهمن موتور توانست به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و مونتاژکنندگان خودرو در ایران تبدیل شود و محصولات با کیفیت و متنوع خود را به بازار داخلی عرضه نماید

شما با شرکت در طرح خرید اقساطی بهمن موتور صرفا صاحب یک خودرو مدرن و باکیفیت نخواهید شد، بلکه با خرید محصولات شرکتی که توانسته است سهم قابل توجهی را در اقتصاد کشور ایفا نماید، از اشتغالزایی و رشد و پیشرفت صنعت خودروسازی در ایران کمک کرده‌اید.

بهترین   شرایط اقساطی بهمن موتور

بهترین   شرایط اقساطی بهمن موتور  

بهمن موتور یکی از شرکت‌های برجسته و معتبر در زمینه تولید و مونتاژ خودروهای جدید در ایران است. اگرچه امکان خرید جدیدترین محصولات بهمن موتور به صورت قسطی از کارخانه وجود ندارد، اما شما می‌توانید از طریق مراکز معتبر برای خرید خودرو دلخواهتان اقدام کنید.

این مراکز با بهره‌گیری از شرایط اقساطی مناسب، این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند تا بتوانند خودروی مورد نظر خود را با پرداخت اقساط ماهیانه خریداری کنند. این شرایط اقساطی به شکلی طراحی شده‌اند که مشتریان با توجه به قابلیت پرداخت خود، بتوانند بدون مشکل و به‌راحتی خودرو دلخواه خود را به دست آورند. با بهره‌گیری از بهترین شرایط اقساطی بهمن موتور، مشتریان قادر خواهند بود تا با پرداخت قسط‌هایی با مبلغ مناسب و بدون نیاز به پرداخت یکباره مبلغ کامل خودرو، از ماشین جدید خود لذت ببرند.

آیا امکان خرید محصولات بهمن موتور به صورت اقساط وجود دارد

بله، همان طور که پیشتر نیز گفته شد، امکان خرید اقساطی بهمن موتور وجود دارد. با استفاده از سیستم اقساطی، شما می‌توانید خودروهای مورد نظرتان را با شرایط اقساطی مناسب و پرداخت‌های ماهیانه قابل قبول خریداری کنید. برای خرید محصولات بهمن موتور به صورت اقساط، شما باید به مراکزی معتبر در بازار آزاد مراجعه کرده و با کارشناسان فروش مجموعه مشورت نمایید. آن‌ها می‌توانند شما را در انتخاب محصول مناسب همراهی کنند و شرایط پرداخت اقساطی را برایتان توضیح دهند.

 اقساط معمولاً بر اساس وجه نقدی پیش پرداخت، مبلغ قسط‌ها و مدت زمان بازپرداخت تعیین می‌شود. با در نظر گرفتن این امکانات، شما می‌توانید در طرح فروش اقساطی بهمن موتور شرکت کنید، خریدهای خود را بر اساس منابع مالی و شرایط شخصی و خانوادگی تنظیم کنید و به سادگی از محصولات با کیفیت و مطابق با نیازهایتان لذت ببرید.

مراکز معتبر خرید اقساطی بهمن موتور چه ویژگی هایی دارند

مراکز معتبر خرید اقساطی بهمن موتور چه ویژگی هایی دارند

مراکز معتبر خرید اقساطی بهمن موتور اژ ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردارند. این مراکز با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان، امکان خرید اقساطی برای خودروهای مختلف را فراهم می‌کنند. یکی از ویژگی‌های مهم این مراکز، ارائه شرایط پرداخت قابل مذاکره و منعطف است. این به معنای این است که مشتریان می‌توانند مبلغ خرید را به صورت اقساط ماهیانه پرداخت کنند.  بنابراین این امکان به آن‌ها اجازه می‌دهد تا هزینه خرید را به تناسب وضعیت مالی خود مدیریت کنند. علاوه بر این، مراکز معتبر خرید اقساطی بهمن موتور مانند سایا خودرو، اغلب طرح‌هایی همراه با تخفیفات و پیشنهادات ویژه  برای مشتریان خود عرضه می‌کنند. این تخفیفات می‌توانند شامل کاهش درصد سود و یا هزینه‌های اضافی مرتبط با خرید خودرو باشند. این اقدامات، مشتریان را تشویق می کند تا از خدمات این مراکز استفاده کنند و به سادگی خودروی دلخواه خود را تهیه کنند.

در نهایت خرید از مراکز معتبر خرید اقساطی بهمن موتور به مشتریان اعتماد و اطمینان خاطر می‌دهد، زیرا این مراکز اغلب با قراردادهای قانونی و  معتبر و خدمات پس از فروش گسترده همراه هستند. کافی است برای پیدا کردن طرف معامله وقت بگذارید و حساسیت به خرج دهید تا سپس از ثمره معامله خرید قسطی خودرو دلخواه خود بهره‌مند شوید و بتوانید ضمن اینکه پشت فرمان یک خودرو لوکس و مدرن می‌نشینید، سطح رفاه و معیشت خود را نیز ارتقا دهید.

بهمن موتور که این روزها فصل جدیدی از موفقیت در پرونده کاری خود را تجربه می‌کند، با آمار بسیار بالای فروش دیگنیتی و فیدلیتی، دو غول رویایی چینی مواجه شده است. اگر شما هم به این محصولات علاقمند هستید و مترصد فرصتی بودید تا بتوانید برای خرید اقساطی بهمن موتور اقدام کنید، فرصت را از دست ندهید.

سوالات متداول

• چرا خرید محصولات بهمن موتور همیشه پرطرفدار است؟

بهمن موتور خودروهایی لوکس، مدرن با ظاهری جذاب و قدرتمند را عرضه می‌کند، به‌همین دلیل افراد زیادی هستند که قصد خرید محصولات بهمن موتور با تحویل فوری را دارند. برای خرید این محصولات به‌شیوه نقد و اقساط می‌توانید از طریق سایا خودرو اقدام کنید.

• آیا امکان خرید نقدی بهمن موتور از کارخانه بدون قرعه کشی وجود دارد؟

بهمن موتور نه تنها طرحی برای فروش اقساطی محصولات خود ندارد، بلکه بدون قرعه‌کشی هم ماشین عرضه نمی‌کند. برای خرید بهمن موتور به‌صورت نقد و اقساط و با تحویل فوری از طریق سایا خودرو اقدام کنید.

• قیمت محصولات بهمن موتور در طرح خرید نقدی از سایا خودرو چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت محصولات گروه صنعتی بهمن خودرو در طرح فروش بهمن موتور که از سوی سایا خودرو ارایه شده است بر اساس تعداد معاملات واقعی طی همان روز تعیین می‌گردد. این قیمت کاملا منصفانه بوده و تحت تاثیر حباب‌های کاذب بازار قرار ندارد.

لیست خودروهای بهمن موتور

نظرات مشتریان

  • جواد

    سلام شرایط فروش اقساطی رو میفرمایید

  • رضا

    سلام ، اگرچه به ظاهر امکانات و آپشن های خوبی دارد اما با توجه به قیمت از روی ناچاری و گران می باشد ضمنا محصولات چینی نوع خوبش به ایران نمی آید .

  • فرید متولی

    عالی

  • ناصر لطیفیان

    توضیحات عالی تا ببینیم فروش شما به چه صورت میباشد؟

  • حامد

    سلام و عرض ادب
    از خواندن مطالب خیلی خوشحال شدم که برای مردم ایران که لیاقت شأن خیلی بیشتر از اینهاست اینقدر احترام قائل شدید تا حد اقل خودروی مطلوبی را در اختیار مردم عزیز کشورمان قرار بدید فقط امیدوارم این نوشته های زییا مثل سایر مسیولین دیگه شعاری نباشه و این امکان برای همه البته منظور از همه حد اقل شرایط هست فراهم بشه و شما هم روزی آوازه بلندی در میان مردم نجیب ایران زمین داشته باشید ..

  • داریوش

    شرایطش بفرمایید بدونیم واقدام کنیم

  • حمید

    سلام شرایطش رو از کجا باید بدونم چطوریه با چقد پیش با چقد قسط این مهمه

  • ماندگار

    عالیییییییی اما برای ما که توان خرید پراید قراضه رو هم نداریم فرقی ندارد😔😔

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره تماس بگیرین